Búrková sestra

by - 13.10.20

 


 

Búrková sestra
Lucinda Rileyová
_____________________________ 
 

 


Pôvodný názov: The Storm Sister
Žáner: Beletria
Typ: voľné pokračovanie série
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Tatran
 
 
Ally je jednou zo siedmich sestier. 
Každá sestra je iná a ani Ally nie je výnimkou. 
 
Miluje jachtárske preteky. Na vode sa cíti ako doma. Dostane sa do jachtárskeho klubu, kde šéfom je mladý, uhrančivý Theo.
 

 
Hneď jej padne do oka a vyzerá to tak, že sú si k sebe naklonené obe strany. 
 
Theo pozve Ally na víkend so sebou na jachtu. Sprvu váha, no rozhodne sa ponuku prijať.  

A práve cez tento víkend zažije najkrajšie ale zároveň aj najhoršie obdobie svojho života.
 
 
 
Pýtate sa prečo? Práve v tento víkend nájde svoju spriaznenú dušu ale príde aj o niekoho veľmi blízkeho a vyčíta si to.
 
V okamihu sa vracia domov, späť za svojimi sestrami. 
 
Dostáva list, ktorý jej má pomôcť dopátrať sa k jej skutočnému pôvodu, no čo ak nemá o to záujem? Čo ak jej je dobre takto, so svojimi "sestrami", nádejnou láskou?
 
Keď sa však stane niečo strašné a Ally dostáva ranu za ranou, rozhodne sa po svojom skutočnom ja pátrať. 
 

 
Zo Švajčiarska odchádza po stopách listu do Nórska, kde jej úlohou je nájsť jej skutočnú rodinu.
 
A práve tu Ally zisťuje kto jej záhadná rodina je a prečo sa o ňu nikdy nezaujímali?  
 
 
 
Ďalšia krásna kniha od úžasnej autorky Lucindy Riley. Mimochodom, ešte počas prvej vlny korony, som na instagrame @pantarhei pozerala live stream s touto autorkou a odvtedy som si ju veľmi obľúbila aj ako človeka :).

Búrková sestra je druhou knihou zo série Sedem sestier. Ja som najprv čítala tretiu knihu a až potom som sa pustila do druhej knihy. Áno, máte pravdu, išla som na to trošíčka z druhého konca, no to vôbec nevadí. :) Táto séria ide ruka v ruke s dejom. Nezáleží úplne na tom, z ktorého konca sa pustíte do čítania. Recenziu na tretiu knihu Tieňová sestra, si môžete pozrieť tu.

Táto druhá kniha bola krásna. Vo mne sa vystriedali asi totálne všetky emócie. Najprv láska, radosť, neskôr to bol smútok, slzy, sklamanie. Potom to bolo prekvapenie, znova smútok, plač. Zasa prekvapenie.

Búrková sestra je naozaj ako búrková nálada. Táto kniha obsahovala toľko toho. Akcia, dobrodružstvo, dráma, láska, smrť, radosť, prekvapenia, rodina, sesterstvo. 

Presne stvorené čítanie na toto jesenné obdobie, kedy nemáte chuť vytiahnuť päty z domu a len sa zababušiť do periny s teplým čajíkom, kakavkom, kávičkou. 

Dej napredoval príjemne dopredu, sestry boli super, všetko malo také čaro až som sa nevedela odtrhnúť od čítania a musela som sa dozvedieť ako sa táto kniha skončí :3. Rozhodne si chcem prečítať príbehy všetkých sestier :).

A ako sa vám knihy páčili? Ktoré je vaša zatiaľ naj? :)
 
 

 
Chcem sa nesmierne poďakovať Vydavateľstvu Tatran, že som mohla čítať tento čitateľský skvost ♥
 

Prikladám link, kde si Búrkovú sestru môžete kúpiť: 



 
 
 




 

 
Búrková sestra je kniha pre všetkých milovníkov kníh s retrospektívou, romantikou, stratou ale aj radosťou. Pre tých, ktorý sa neboja objavovať nové veci a hľadať samého seba.

 
 
  Búrková sestra prevýšila moje očakávania :).

- využite toto obdobie a veľa čítajte, vaša Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *