Pavúčia ľalia

by - 12.5.21



Danielle Hartová
Pavúčia ľalia
 

Žáner: Young Adult
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Yoli
 
Lillian je slušne vychované mladé dievča, ktoré posiela otec na Dievčenskú akadémiu svätého Felixa zo strachu, že sa prehĺbi jej vzťah k mladému vidieckemu chlapcovi. 
V škole ju však neprivítajú s otvorenou náručou. Akonáhle vstúpi do školy, pokladajú ju za inú, ako sú ony. Ešte jedna slečna vyčnieva z davu.
Isabelle tiež nie je veľmi v obľube, a preto si tieto dve slečny nájdu k sebe cestu a skamarátia sa.  Isabelle pomáha Lillian dostať sa na správnu úroveň s učením. Vysvetľuje jej, kde čo je a kto je kto. 
Medzi dievčatami sa nájdu aj veľmi neprajné slečny. Jednou z nich je aj Victoria. Stelesnené dobro, dokonalosť, kráľovná. Ale aká je v skutočnosti?
Celá akadémia je akási zvláštna. Niečo tu Lillian nesedí. Prečo sú všetci proti Isabelle? 
Čo majú medzi sebou Isabelle a Victoria?
 
Odhaľte tajomstvo Akadémie a jej študentiek. 
 
 
 
Novinka s krásnou obálkou. To som musela mať! Pavúčia ľalia znie tak tajomne a určite ma názov nalákal na prečítanie si príbehu. Plus sa jedná o slovenskú knihu, treba podporiť našich slovenských spisovateľov. 
Tak som sa teda konečne do príbehu mohla pustiť a začínalo sa to zaujímavo. Čítanie ma chytilo, no miestami som sa pristihla, že som myslela na niečo iné a dej mi utekal. Na to, že sa jedná o celkom útlu knihu, čítala som ju podľa mňa dosť dlho. Určite to bolo aj preto, že som sa musela učiť do školy, hlavne teraz samé skúšky, testy.
No rozhodla som sa knihu dočítať, a teda som mala jasný cieľ. 
Príbeh bol podľa mňa zaujímavý, nevedela som vopred, čo sa stane, dosť som bola prekvapená. Objavoval sa tu aj jemný náznak LGBT, čomu ja veľmi nefandím, no nemám ani nič proti. Ak však vy takéto radi čítate, kľudne choďte do toho.
Postavy neboli úplne charakterizované, niekedy ste si museli domyslieť, kto je aký a prečo. Koniec prišiel rýchlo a sem-tam nevysvetlené udalosti. 
 
Knihe nechýbalo dobrodružstvo, láska, zábava, tajuplnosť. Ako prvé vydané dielo autorky, celkom fajn. 
 

 
Za recenzný výtlačok ďakujem kníhkupectvu Bux.sk
💓
 
Po kliknutí na button, si môžete Pavúčiu ľaliu zakúpiť:  
 
 Internetové kníhkupectvo BUX.sk

 
 
Pavúčiu ľaliu odporúčam pre všetkých, ktorí sa neboja LGBT témy a pavúkov, majú radi mysterióznosť a túžia po niečom na rýchle čítanie.
 
 
 

- príjemné čítanie, Miška :)
 


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *