Priznanie

by - 21.5.21

Priznanie

Michaela Zamari
Priznanie
 

Žáner: Beletria
Typ: séria (nezáväzná)
Časť: 2.
Rok vydania: 2021

 
 
Amanda to nemala vôbec ľahké. Jej najlepšiu kamarátku ohrozoval bývalý priateľ a ani ona sa nezaobišla bez strachu, ukrývania sa a osobnej ochranky. Rozhodla sa po tejto "skúsenosti" odísť konečne na dovolenku a poriadne zrelaxovať po tom, ako sa s ňou rozišiel priateľ cez sms. Povedala si, že na dovolenke si dá pokoj od chlapov, no kamarátka Raven jej poradí aby sa nebránila krátkemu romániku.
 
Chlapi sú všade na Zemi a ani tu tomu nie je inak. Začína si ju obzerať jeden veľmi pohľadný chlapík, ktorý má zmysel pre humor a vyzerá byť fajn, tak prečo tomu nedať šancu? Veď už nič horšie ako zažila by sa nemohlo stať, no nie? 
 
Amanda však nečakane zistí, že dotyčný Ben nie je ten, za koho sa vydáva. Má strach, utečie no dostane sa ešte do horších rúk. Unesú ju a nevie, čo má robiť. Našťastie ju príde zachrániť Ben a ona veľmi nemá na výber, musí s ním ostať inkognito, aby sa ju nepokúsili znova uniesť. Nerozumie, čo sa deje, preto jej Ben všetko porozpráva. Najprv tomu celému neverí, no dôkazy nepustia. Jej otec sa zaplietol do niečoho nebezpečného, čoho súčasťou bol aj Ben. Cestujú z jedného kúta sveta na druhý a snažia sa nemyslieť na to najhoršie. Amanda spolu s Benom a ich partiou sa pokúšajú očistiť Benovo meno a pritom si hľadajú oni dvaja k sebe cestu. Nie je to vôbec ľahké ale o to vzácnejšie.
 
Keď Amanda odhalí tajomstvo z minulosti, ktoré jej nedáva spávať, príde nečakané priznanie, ktoré všetko zmení. 



Dokážu spoločnými silami nájsť dôkaz a očistiť tak Benovo meno? Čo sa ešte všetko udeje? Vyviaznu z tohto celého bez ujmy na zdraví? A čo Ben a Amanda?

Ak si kladiete tieto otázky, tak ani neváhajte a choďte do knihy. :)


 
 
Miška Zamari nás len znova utvrdila v tom, že je skvelá PANI autorka. Jej štýl písania mi sadol od začiatku, teda od jej prvej knihy.
Priznanie je kniha, ktorú môžete čítať aj ako jednodielnu časť, alebo ako pokračovanie knihy Rozhodnutie. Voľba je len na vás. 
V tomto príbehu sa dočítame o Amande, ktorá si z minulosti nesie jednu škaredú pamiatku a prednedávnom bol aj jej život v ohrození. Amanda bola super postava. Vedela som si ju živo predstaviť, chápala som jej rozhodnutia, aj keď miestami boli dosť smutné, no reálne.
Ben, chlapík, ktorý si ju (aj mňa) získal bol tiež super prepracovaný a veľmi ma prekvapoval nie len svojím správaním.
Táto kniha sa mi okrem iného páčila aj tým, že som si mohla zacestovať po svete s hlavnými postavami. Krásne opisy krajín, správania ľudí iných národností, ako aj pamiatok a nechýbalo množstvo dobrodružstiev. Spoznávanie krajiny bolo topkové. Je vidieť, že Miška to má precestované a poriadne naštudované.
Nesmiem zabudnúť na krásnu obálka, nenormálne nádherné oživenie knihy v podobe fotiek metropol, ktoré sa nachádzajú na samom začiatku a konci. Ďakujem aj za krásne venovanie. ♥
Kapitoly nie sú ani dlhé ani krátke, také akurát. 
Príbeh sa mi čítať veľmi príjemne, chytľavo, netušila som ako sa to vyvinie, nedalo sa to ani predvídať. Veľmi sa mi páčilo to prepojenie. Koniec som nečakala, že sa bude takto vyvíjať, ale som za to rada. Skvelo napísané, čo si budeme klamať ;).
Nechcem vám veľa vyspoilerovať, aby ste si ju nakoniec aj prečítali. :)  
 

Za túto nádheru a jej prečítanie vďačím Miške. Vážim si, že stále patrím medzi Tvoje knižné blogerky. Ďakujem z celého srdca za dôveru od samého začiatku.
💛
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 



Priznanie


 

 
Priznanie je jedna skvelá kniha pre všetkých milovníkov romantiky, dobrodružstva, napätia a cestovania. 

 
- a aké je vaše priznanie? Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *