Ten deň

by - 1.10.21


Ten deň
Blanka Lipinska

 

Pôvodný názov: Ten Dzien
Žáner: Erotika
Séria: 365 dní
Diel: 2.
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Ikar
 
Laura oznámila tehotenstvo Massimovi, ktorý bol z toho celý bez seba. Jeho radosť sršala na kilometre. Čo sa však nedá povedať o Laure. 
 
Časom si na svoj stav zvykla a začala sa kontrolovať, čo sa alkoholu týka. Spoločný čas trávi so svojou najlepšou priateľkou Oľgou, ochrankármi a sem-tam aj s Massimom. 
 
On ju stráži ako oko v hlave, má obavy aby sa jej nič zlé nestalo. Jej to samozrejme prekáža a najradšej by si robila čo chce a s kým chce. Keď sa však zosobášia, musí sekať dobrotu a poslúchať, čo jej robí problémy. 
 
Na scéne sa objaví Massimov brat, ktorý ako by mu z oka vypadol. Jeho správanie je nepochopiteľné. Presný opak Massima. Našťastie čoskoro odíde a konečne ostane kľud.
 
Massimo sa ale zahráva s nesprávnymi ľuďmi a tak to aj dopadne. Jeho manželka zakúsi na vlastnej koži, čo to znamená mať za muža mafiána.
 
Oľga sa tiež stane milenkou jedného z mafiánov a tak sú obe takmer každú chvíľu pokope. Majú jedna druhú a nemusia sa aspoň tak veľmi báť v cudzom svete.
 
Nečakane sa udeje mnoho zlých vecí a ich vzťah je skúšaný. Prežijú to spolu, alebo sa jeden druhého vzdajú? Čo sa udeje na konci?   

 
 
Do pokračovanie úspešnej série 365 dní som sa pustila, pretože som dúfala, že táto kniha bude lepšia ako prvá. Od pravdy som však bola dosť ďaleko. 
 
Ten deň, ma celkovo neohúrila. Kniha, doslova plná se*u, žiadna romantika, tvrdé sado-maso a to aj napriek tomu, že hlavná hrdinka je tehotná. 
 
Laura sa znova vyznamenala a správala sa ako malé decko. Jej vyjadrovanie ako aj chovanie hovorili samé za seba. Bez urážky, no podľa mňa je to tupaňa. Ako sa nechá ovplyvňovať mužom, (ok, možno ho miluje, no aj tak...) robiť zo seba handru, to bolo aj na mňa príliš.
 
Dalo by sa povedať, že všetky postavy boli také rovnaké. Každý, kto ju zbadal sa hneď do nej zamiloval a ako inak Massimo mu to vytmavil. On ju sledoval na každom kroku, nedal jej osobný priestor. 
 
Myslím si, že v knihe sa poriadne nič neriešilo, len ich milovanie ak sa to tak dá nazvať. Možno ešte niečo s jeho súrodencami, inak pre mňa nuda. Viac sa teším na film, ten sa mi celkom páčil, tak snáď nesklame :DDD
 
Týmto vás nechcem odradiť, len pekne choďte do toho. Som zvedavá na vaše pocity, dojmy, sklamania. Dajte mi vedieť, čakám :). Kľudne sa naše názory nemusia zhodovať, niekomu takéto čítanie padne vhod. No mne to prišlo príliš plytké.
 
Videli ste aj film? Ten sa vám páčil? Tešíte sa na dvojku, alebo kašlete na to? 
 
  
 
 


 
Internetové kníhkupectvo BUX.sk
 


 
Ten deň odporúčam prečítať, ak si sa pustila do jednotky a zaujala ťa. Ak hľadáš niečo, pri čom nemusíš extra premýšľať a chceš si oddýchnuť. Ak nehľadáš rozumný vzťah a potrebuješ dávku s*xu. Niet na čo čakať v tomto prípade :D 

 
 


- ten deň nastal, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *