Placebo

by - 5.12.21


Placebo
Baja Dolce

 


Pôvodný názov: -
Žáner: Romantika, Erotika
Typ: séria 3v1
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Venupress
 
Myslím, že našu slovenskú autorku Baju Dolce vám nemusím predstavovať. Ak predsa len neviete, o kom hovorím, tak Baja Dolce sa preslávila svojou sériou Placebo, neskôr to bola kniha Horkosladké esencie, ďalej kniha Habibi (na všetky nájdete u mňa recenzie) a teraz jej vyšla séria Placebo v jednom vydaní. 
Ja som pred rokmi prečítala len prvú knihu z tejto série. Doteraz nechápem, prečo som sa nepustila aj do ďalších častí, no jedno vysvetlenie by tu bolo. Pravdepodobne som čakala na tento okamih, kedy budem mať všetky tri knihy v jednej, pretože viete, čo sa mi stalo? Cestovala som a zobrala som si prvú knihu tejto série so sebou na cesty. Začínam čítať a zrazu som v deji, všetko je akési čudné. What the hell? 
Prišla som na to, že som si omylom zobrala druhú časť namiesto prvej. (plesk po čele)

Takže, čo mi z toho vyplýva? Že pri tomto vydaní sa mi to už znova nemôže stať. Nie je šanca, aby som si pomýlila knihy, keďže všetky tri sú v jednej :D. 

Toto by bola prvá výhoda tejto krásnej knihy. A ďalšie? Mega krásne predsádky, stužková záložka a dokonalé fialové strany ♥.
 
A teraz poďme na príbeh...
 
Skvelí priatelia, práca, úžasné spolubývajúce. Čo viac by si mohla Ema priať? Možno milujúceho priateľa a rodinu. Jej minulosť zobrazujú nepríjemné ba až katastrofálne spomienky, ktoré sa s ňou ťahajú po celý život. Našťastie má pri sebe dve skvelé baby. 
 

 
V práci sa objaví majiteľov syn a ženy sú  z neho úplne paf. Pohľadný, inteligentný, cieľavedomý a tajuplný. 
 
Ema a Chris si padnú do oka. Voľné chvíle trávia vo svojej spoločnosti a užívajú si momenty. Chrisova bývalá mu nedá pokoj a snaží sa jemu aj Eme spraviť zo života peklo. Ich vzťah nie je obyčajný. Na scéne sa objavuje aj kolega Mike, ktorý by mal rád Emu po svojom boku. Sú dobrými priateľmi a on pre ňu urobí aj nemožné.
 
Ona Chrisa miluje, on ju nesmie milovať. Čakajú na nich nástrahy, s ktorými sa musia vysporiadať a zachrániť svojich najbližších. 
 
  Placebo on 
Placebo ja
Placebo my
 
V prvej knihe sa zoznamujeme s postavami, prostredím, Eminou minulosťou, prácou.
V druhej knihe sa dozvedáme o Chrisovej minulosti.
V tretej nás autorka vženie do nebezpečenstva, straty a utrpenia.
 
Táto kniha, (v ktorej sa nachádzajú všetky 3 knihy) je o silnej ženskej osobnosti, ktorá si mnoho vytrpela a začína žiť nový život, kde starý nemá miesto. Okrem silných žien, ktoré sa v príbehu objavujú sa zoznámime aj so skvelými mužskými postavami ako je Chris a Mike. Autorka sa s týmto príbehom tak vyhrala, že ja som doslova čumela na to, čo čítam. 
Keby som mala knihu hodnotiť podľa jednotlivých častí, tak posledná kniha bola poriadny emočný zabijak, plno prekvapení a sila lásky. Prvá a druhá boli taká príprava na poslednú. Autorka nás pomaly pripravovala na vyvrcholenie série Placebo.
Ja som si úplne zamilovala jej najlepšie kamarátky (verím, že aj oni si zaslúžia svoje príbehy) a jej kamoša Mike-a. A Christopher? O ňom snáď nemusím hovoriť. To bola láska ale až na druhé prečítanie :D (rozumej, že som sa doňho buchla až v druhej knihe). 
 
Tento príbeh a všetky knihy v jednom sa mi veľmi páčil. Bolo  to také skvelé, také silné a super čitateľné. Autorka sa tak vyhrala so svojimi postavami, že fú. Tie temné stránky, to nebezpečenstvo, až som mala skutočný strach a slzy v očiach.
 
Čo by som však uviedla ako mínus? Hmm, ťažko povedať, keď ono to bolo skutočne dobré. Možno len to, že prvá kniha sa mi čítala ťažšie, no tie ďalšie dve to prekonali a možno to bolo aj tým. Baja nás pripravovala, uvádzala do deja, preto to možno vyzeralo také jednoduché, no pritom sa dá povedať, že to bola najpokojnešia časť zo všetkých troch.
 
Môžem nazvať tento príbeh nedokonalo dokonalým? Pretože toto slovné spojenie to vystihuje. ♥ 
 
Ak ste túto knihu ešte nečítali, prečo čakáte? Túto knihu si užije každá vášnivá čitateľka túžiaca po vášni, láske, v spojení so sklamaním a nebezpečenstvom. Jednoducho všetko v jednom ;). 
 
 
 
 

 Veľké ďakujem patrí vydavateľstvu Venupress za poskytnutie knihy na recenziu. Veľmi si to vážim! ♥
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť za bezkonkurenčnú cenu: 



 

 
 

 
Placebo odporúčam všetkým, pretože to bola jednoducho skvelá kniha a zaslúži si, aby si si ju prečítal/a. Je nabitá erotikou, romantikou, láskou, sklamaním, dobrodružstvom, akciou a aj nebezpečenstvom. Rozhodne si tam každý nájde to svoje.

 
 
- pozor, aby to nebol len placebo efekt, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *