Tipy na vianočné darčeky 2021

by - 8.12.21


 

 Vianočné darčeky

 
 
Už druhá adventná nedeľa za nami a vy stále nemáte kúpené všetky darčeky? Nevadí, ja nemám tiež :D.
 
Tak ako každý rok, ani tento nás Vianoce neobídu. Odvšadiaľ na nás vyskakujú vianočné reklamy, pesničky vyhrávajú, pečú sa tradičné vianočné koláčiky, ozdobujú sa príbytky.
 
Každý rok si hovorím, "tentokrát si nakúpim darčeky v predstihu, nemám rada potom ten zhon" a každý rok to dopadne rovnako. Darčeky nie úplne nakúpené, ešte čo-to mi chýba, ale aspoň viem, čo mám v pláne.
 
Ako ste si na mojom knižnom instagrame odhlasovali, v tomto článku nájdete tipy na vianočné darčeky pre každého. 
Tak poďme na to ;).
 

 
Krásne vône
Mamina, sestra, kamoška alebo muži v rodine zbožňujú voňavky? V tom prípade mám pre vás skvelý tip hneď na začiatok.
Tento rok som objavila stránku Krásne Vône, kde zoženiete skvelé parfumované vody za mega super ceny. Máte obľúbenú "drahú" voňavku? Nie je problém. Na stránke nájdete prevodník. Jednoducho si zadáte značku vašej obľúbenej vône a prevodník vám hneď ukáže, ktorá vôňa z Krásne vône tomu typu zodpovedá. Voňavky z tejto stránky majú také krásne flakóny a vy si viete vybrať z rôznych veľkostí od 30ml po 200ml. Okrem iného, na stránke nájdete aj kozmetiku vo veľmi pekných nádobkách.
Ja som objednala 2 voňavky, ktoré chcem podarovať. Mamina by mala najradšej jednu litrovú :D. Myslím, že táto 200ml jej bude stačiť. 
 
Tak čo, poznali ste túto stránku? Kupovali ste už odtiaľ? :)
 
Malý tip: ak chcete ešte viac ušetriť, na instagrame nájdete nie jeden zľavový kód ;)
 


Kúp mi radšej knihu
Túto časť pesničky už určite poznáte naspamäť :D, no a čo viac darovať knihomoľovi ako knihu?
Aj keď sú teraz obchody zatvorené (snáď nie už nadlho), fungujú výdajné okienka. Napríklad v Panta Rhei si viete knihu rezervovať na stránke a na predajňu si ju prídete vyzdvihnúť. Mám to odskúšané, nie je sa čoho báť ;) 
Ešte však stíhate objednať aj kuriérom a obľúbené knihy to určite stihnú do Vianoc, ale dlho nečakajte.
Takto pred Vianocami vyšlo aj veľa vianočných kníh, ak chcete konkrétne tipy, neváhajte a napíšte mi na môj instagram @books.collection a ja vám s radosťou odpíšem.
 


Nejaké knihy, ktoré zaujali mňa sú tieto:
 

Keďže sa netajím tým, že rada pečiem, sem-tam niečo uvarím, vyšli aj nové kuchárske knihy. Myslím, že tie tiež potešia veľa z vás :). Príklad:
 
 
Darčekové poukazy
Ste v úplnom zúfaní, čo darovať rodičom, súrodencom, či niekomu inému?
Nezúfajte, mám pre vás radu. Čo tak zakúpiť darčekový poukaz, aby si obdarovaný mohol sám vybrať, čo by sa mu páčilo a nehrozí tak sklamanie na oboch stranách. :)
Darčekové poukazy ponúkajú takmer všetky stránky, stačí si vybrať. Internetové kníhkupectvá, stránky na vytváranie ako je Korálky.sk ale aj Bonami, Tescoma, Notino,... jednoducho skutočne čokoľvek. Stačí zadať "darčekové poukážky" do googla a vyhodí vám množstvo. Alebo poukážku na kurz pečenia napr. makróniek? Áno, aj také existuje :).




Fit
Máte v rodine niekoho, kto by rád zhodil pár kíl, kto chodil do fitka, ale všetko je zatvorené? Nevadí, baby Tatiana a Martina prišli so skvelým projektom. Cvičenie z domu. Nepotrebujete k tomu veľa, len chuť a odhodlanie (ja som ich stále nenašla :/, ale silno hľadám :D). Teraz baby ponúkajú až 50% zľavy a tie ceny sú fakt bomba a výsledok stojí za to.
 
Mamička, ktorá vás dostane do formy ľavou zadnou. Slovenka Martina je  dôkazom toho, že všetko sa dá | Feminity.sk

Vitamíny
Vieme, aká je doba a najlepšie, čo môžeme pre seba urobiť je nadopovať sa nevyhnutnými vitamínmi. C-éčko, D-éčko, Zinok, Magnézium, B-komplex a gingershoty. Všetko nájdete za skvelé ceny na Gymbeam.sk. Ja tam rada a dosť často nakupujem. Snažíme sa zásobovať vitamínmi a posilňovať svoju imunitu. To mi pripomína, že už som dlhšiu dobu neužila svoju dávku. Ups.
Tiež na stránke môžete nakúpiť veľa vecí na cvičenie, oblečenie, nejaké zdravé snacky, všetko čo sa týka zdravého životného štýlu.
 
Fitness oblečenie

Ponožky
Kedysi to bol nechcený darček a dnes? Sme radi, keď nám niekto podaruje pekné, teplé, funkčné ponožky. Preto sú stránky Dedoles a Fusakle na to ako stvorené.
Ja som tento rok nakúpila partnerské spodné prádlo s vianočným motívom a vianočný sveter. Ale neprezraďte ma, prosím :D.
Obe stránky ponúkajú široký sortiment. Okrem veselých ponožiek aj krásne papuče, svetre, kardigány, jednoducho všeličo. A teraz prebiehajú aj vianočné zľavy, adventné kalendáre, kde každý deň pribudne nová zľava. Toto je klasika ale vždy poteší. 
 
www.dedoles.sk

Kozmetika
Rôzne drogérie ponúkajú rôzne produkty. Napríklad taká DM-ka prišla s novinkou, cez internet si rezervujete svoj nákup a neskôr si ho môžete ísť vyzdvihnúť do predajne. Viete si pozrieť, či sa daný produkt nachádza vo vašej obľúbenej DM-ke. V ponuke majú aj darčekové balíčky a mnoho iného. Stačí si otvoriť stránku. Takisto aj Notino, Vivantis.
 
Predplatné
Máte v rodine niekoho, kto rád číta, no skôr denníky ako je SME? Tak prečo mu nekúpite predplatné na celý rok?
Alebo skôr číta časopisy ako je Urob si sám, Záhrada, Zázračná planéta? Mňa by takýto darček určite potešil :).

Manikúra
Nejedna žena túži po krásnej manikúre, ale čo teraz, keď je všetko zatvorené? Mám pre vás riešenie. 
Nie je nič lepšie, ako spraviť si v tomto prípade manikúru doma. Ja si už nejaký ten rok robím sama gél lak manikúru a za mňa super investícia. 
Keď začínate, skvelá je stránka Aspira.sk, kde nakúpite doslova za facku a kvalitne. Jedine laky od nich mi vydržia 2 týždne a dlhšie. V ponuke je aj štartovacia sada, ktorá obsahuje lampu, laky a všetko potrebné. Super darček. Známe sú aj stránky Naninails, Nechtomania, Ruscona.
Ešte je jedna voľba.
Le mini macaron poznáte? Teraz celkom obľúbená značka. Lampičky v tvare makróniek, do ktorých môžu ísť jedine laky od tejto spoločnosti. Iné vám tam nevytvrdnú, čo je škoda. Avšak, tu nepotrebujete základný, farebný a povrchový lak, stačí vám len jeden lak na všetko. Už je to len na vašom osobnom výbere :)

Le Mini Macaron |

Sviečky
Každý zbožňuje príjemne voňajúce sviečky. Nemusia byť len knižné. Napríklad taká Yankee Candle je klasika ale top klasika. Môžete si vybrať z rôznych veľkostí, vôni, tvarov. Tiež je tu značka Woodwick. Krásne sviečky s drevenými knôtmi, ktoré počas horenia praskajú a vytvárajú dojem krbu. Takú by som chcela raz mať :3.
 
WOODWICK | Alza.sk
 
Sonická kefka
Ak chcete darovať niečo drahšie ale cennejšie, super možnosť je sonická kefka. Ja som jednu dostala teraz k narodeninám a neviem si vynachváliť. Mám značku Philips. Čistí super, hlavice sa menia každé 3 mesiace, môžete si vybrať z rôznych hlavíc. Kefky majú rôzne farebné prevedenie, rôzne ceny. Avšak, neodporúča sa, ak mávate bolesti hlavy. 
Treba si len na ňu zopárkrát zvyknúť a super.
Pri niektorých máte aj cestovné balenie, veľmi praktické. Pri tých drahších je aj ionizátor, ale myslím, že to nie je nejaké extra nutné. Ceny náhradných hlavíc tiež nie sú drahé, keď si to porovnáme s obyčajnými kefkami.
 
Philips Sonicare ProtectiveClean White, HX6836/24 - Heureka.sk
 
Ďalším tipom môžu byť aj čaje, kávy, záložky, diáre. Záleží od toho, čo daný človek má rád, čo rád robí. Takže, sledujte vašich blízkych okolo.
Ja som si dnes všimla, že môj starký rád lúšti osemsmerovky, tak ich dostane aj s perom. :)
 
 

 A čo kupujete tento rok vy? Dajte nám sem vaše tipy. ;)

Krásne vianočné sviatky a dni pokoja a radosti.
Miška :)


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *