Tak trochu môj

by - 29.11.21


Tak trochu môj 
Barbora Astor
 
 

Pôvodný názov: -
Žáner: New Adult, romantický
Typ: séria
Diel: 1.
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Venupress
 
Becky má prácu, ktorá ju baví. Financie jej vystačia na bežne výdavky a dokonca pomáha svojmu mladšiemu bratovi v štúdiu. 
 
Keď si počas pracovnej zmeny pomýli izbu, ocitne sa v tme s bozkom na perách. Netuší, čo sa deje, vie len, že to je podmanivé a rozhodne nechce, aby to skončilo. Keď sa dvere otvoria a zapáli svetlo, Becky uteká ako o život. 
 
Zmätená sa vracia do pracovného nasadenia. Oznámia jej, že v hoteli je ubytovaná slávna chlapčenská skupina a ona sa má postarať o blížiacu sa konferenciu. 
 
Becky sa bližšie spoznáva s Haydenom a zisťuje, že to nie je namyslená celebrita ale skutočný človek, so srdcom na správnom mieste. 
 

 
Vedia, že toto je láska na prvý pohľad. Ona ale neznesie popularitu, kedy paparazzi čakajú na každom mieste, len aby niečo vyňuchali.
 
Hayden trávi veľa času na cestách, vystupovaní ale s ňou je každú voľnú chvíľu. Ona sa zatiaľ spriateľuje s novými ľuďmi, kamarátmi.
 
Po nečakanej udalosti sa všetko obráti naruby. Ich vzťah je v troskách.
 
Dokážu si obaja nás k sebe znova cestuje? Alebo sa to silné a krásne skončí mávnutím jedného okamihu?
 
Všetko sa dočítate v novinke Tak trochu môj. 

 
 
 
Aj vy zbožňujete, alebo ste zbožňovali One Direction? Ja som bola totálne do nich. Teraz sú už chlapci sólo, to ma celkom zobralo vtedy, no chápem, že urobili dobre a každý si išiel svojou cestou. Vlastne, teraz máme omnoho viac pesničiek, keď každý nejakú vydá :D.
 
No a viete čo? Barbora Astor nám prináša jeden skvelý príbeh fanfiction o 1D, konkrétne o Harrym, ktorý sa v knihe volá Hayden. Ja som vždy tieto fanfiction zbožňovala a čítala som ich tiež na Wattpade, inokedy aj na Facebooku, ale to bolo dávno, pradávno.
 
Ale späť k tomuto príbehu...
 
Becky predstavuje príjemnú mladú babu, ktorá sa vôbec nehanbí za svoju prácu a postavenie. Je úprimná, rozumná a rozhodne silná. 
 
Potom je tu Hayden, celebrita, ktorá na moje prekvapenie sa správa normálne, je milá ku všetkým ľuďom, k fanúšikom.
 
V príbehu sa objavovali všetky postavy 1D, dokonca niektorí aj s priateľkami a deťmi. Prostredie príbehu bolo príjemné.
 
Príbeh začal poriadne zhurta. Autorka nás nalákala hneď na začiatku a už to išlo. Malo to rýchly spád, nuda nehrozila. Až by som povedala, že príliš rýchly spád. Ale beriem to. Existujú také lásky, že jeden deň sa poznajú a na ďalší sa berú, čiže mi to neprekážalo. Áno, bola som prekvapená, to nebudem klamať, no v skutočnosti je všetko možné. Ďalej to nešlo rovnakým tempom. Príbeh sa v takej polovici mierne zastavil a išiel iným smerom. Becky to mala ako postava nadmerne ťažké ale veľa ľudí jej pomáhalo a stálo za ňou. Hayden akoby sa z príbehu vytratil a nahradila ho iná postava. Tu som bola mierne stratená, prečo to je tak, ale aj to chápem. V tejto chlapčenskej skupine sa nedá nikomu odolať a povedať nie :D. 
 
Mrzelo ma, že ich vzťah ako keby išiel do úzadia a do popredia sa drala iná postava. V tomto prípade to ale bolo pochopiteľné. 
 
Koniec-koncov, mne sa to páčilo. Jasné, boli tam nejaké chybičky, ale v ktorej knihe nie sú? Na to, že toto je prvá Barborkina kniha, klobúk dole. Postavy skvelo vykreslené, dej tiež. Nešlo tu len o obyčajný príbeh lásky, ale o niečo viac. O dôveru, silu a skutočné priateľstvá.
 
Ja sa už teraz neviem dočkať na nezáväzné pokračovanie tejto série a hlavne, o kom to tentokrát bude :3.  
 

 Z celého ♥ ďakujem skvelému vydavateľstvu Venupress za dôveru a vydávanie takýchto skvelých kníh.
 

Prikladám link, kde si túto skvelú novinku môžete zakúpiť: 


Tak trochu môj



 

 
Ak radi čítate knihy, ktoré sú inšpirované napríklad 1D, rozhodne odporúčam túto. Ak chcete zažiť lásku, sklamanie a znova lásku, poďte do tohto. Ak vám neprekáža rýchly začiatok, ktorý sa následne spomalí, neváhajte s čítaním tejto knihy ;). 

 
 


- tak trochu môj, ale aj váš, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *