Nebol si v pláne

by - 2.1.22


Nebol si v pláne
Michaela Zamari
 
 

Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: vydala si autorka sama
 
Miška nám priniesla počas vianočných dní, alias posledných dní roka 2021, exotickú knihu, ktorá nás má preniesť do miesta pokoja, tepla a silnej lásky. 
 
Takýto únik z vianočného obdobia bol pre mňa skvelou voľbou a super rozhodnutím. Síce to nebolo v pláne, rozhodne to stálo za to. 
 
A teraz poďme k príbehu, aby som vás navnadila prečítať si ;).
 
Tea posledné roky v ten istý čas dostáva telefonát od mobilného operátora, aby prešla ku konkurencii. Všetko by to bolo v poriadku, keby nešlo o mega sexi hlas, pri ktorom sa Tea celá roztápa a túži po ňom každý rok viac a viac. Láska na prvé počutie? Áno, práve takto sa začína príbeh knihy Nebol si v pláne. 
 

 
Tea túži priradiť si k sexi hlasu aj tvár, no nie je to také jednoduché. 
 
Všetko sa zmení, keď Tea odcestuje so svojou sestrou na Tenerife a spoznáva jej kolegov, kolegyne a Tima.
 
Tea zažíva krásne romantické chvíle, zbiera spomienky, vytvára nové priateľstvá, objavuje krajinu a jej tajné zákutia.
 
Viac vám nejdem prezrádzať, iba toľko, že túto knihu si chcete prečítať. 

 
 
 
Do príbehu Tei a Tima som sa hneď zamilovala. Miška mi spravila radosť, pretože už som potrebovala poriadnu dovolenku a tentokrát nás zaviedla do španielského Tenerife, kde sme počas vianočného obdobia  mohli načerpať silu a zažiť exotiku.
 
Tento príbeh bol nevšedný už svojou pracovnou pozíciou hlavných postáv, zápletkou ale aj krásnym prírodným "tetovaním".
 
Veľmi sa mi páči formát knihy. Je parádny do kabelky, do ruky, jednoducho, kamkoľvek si ju chcete zobrať. Taká spratná kniha, by som to povedala :D. A tá obálka? Top! Farebné prevedenie je dokonalé, tú ružovú zbožňujem a s modrou to pôsobí dosť vkusne. Ďalej musím pochváliť predsádku (na začiatku aj na konci knihy), stužkovú záložku, nádherné venovanie, krásne palmy, playlist ku knihe, mužský aj ženský pohľad a námet. Miška si vždy na každej knihe dala záležať a ja to ako čitateľ, nenormálne oceňujem. Muselo to zabrať veľa času a je vidieť, že Miška tomu (ako každej knihe) dáva kúsok zo seba a výsledok stojí za to celé.
 
 
Príbeh som si užívala každým dúškom, každú stranu som si vychutnala.
 
Avšak, musím sa priznať, že som sa miestami pristihla, ako myslím na niečo iné, či radšej som išla niečo piecť, ako čítať. Priznávam, že som si skutočne toho veľa naplánovala a nestíhala som, tak som musela knihu obetovať a ísť piecť. Niečo mi tam chýbalo, čo by ma ešte viac pripútalo ku knihe a prečítala by som ju bez pauzy, ale má to svoju výhodu. Knihu som nezhltla na jedno posedenie a mohla som si ju dlhšie užívať. 

Ešte som chcela podotknúť, že pri Miške nikdy nevieme, či sa jedná o jednodielnu knihu, alebo sa dočkáme niečoho viac, však Miši? Ale to je dobre, ja by som prijala pokračovanie.

Zhrnutie je také, že túto knihu si chcete prečítať a ja si rozhodne dám re-reading, pretože Miška vie písať, o tom si nebudeme hovoriť. Už teraz sa neviem dočkať jej ďalšieho diela. 

Teším sa aj na spoločnú knihu s Bajou Dolce. To bude istotne jedna z top kníh roka 2022.
 
 

 Z celého srdca ďakujem skvelej Miške Zamari (autorke) za recenzný výtlačok. S Miškou to ťaháme už dosť dlho, zatiaľ som čítala jej všetky knihy a verím, že ešte veľa nevydaných na nás čaká. 
 
Chcem Miške poďakovať za jej silu, odvahu, úprimnosť, dobrosrdečnosť, láskavosť, ktorá z nej srší odvšadiaľ. Si skvelá osobnosť, aj keď to možno mnohí nevedia, no ak ste pozerali posledný livestream, tak viete, o čom hovorím. Viem, že je to ťažké, všetko zariadiť, vydať si vlastnú knihu na vlastné náklady a všetko okolo toho, o čom ani len netušíme. Toľko hodín venovaným nám, čitateľom, na úkor času pre seba, obdivujem Ťa! 
 
Ešte raz zo ♥ ďakujem. 
 
Prikladám link, kde si Nebol si v pláne môžete zakúpiť:
 


 

 
Nebol si v pláne je pre každú ženu, ktorá si chce oddýchnuť počas sviatkov a nie je lepšie začať nový rok ako s týmto príbehom. Verte mi, ak sa to mne páčilo, vám sa to bude tiež páčiť. Určite už viete, aký je môj knižný vkus ;). 

 
 
- čo všetko nie je v pláne a príde to spontánne, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *