Chce sa mi s tebou m(a)ilovať

by - 9.1.22


Chce sa mi s tebou m(a)ilovať

Teagan Hunter
Chce sa mi s tebou m(a)ilovať
 

Pôvodný názov: I Wanna Text You Up
Žáner: Romantika
Typ: séria
Séria: Texting
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 
 
Spolubývajúca sa sťahuje k svojmu priateľovi a Zoe tak ostáva sama v byte. Problém nie je v tom, že by nevládala ako študentka splácať nájom. Problém je v tom, že nechce ostať bývať sama. Už si zvykla na život so svojou najlepšou kamarátkou a ako má teraz len tak ostať sama? Rozhodne sa napísať inzerát, v ktorom hľadá nového spolubývajúceho akéhokoľvek pohlavia. 
 
Keď sa na inzerát ozve akýsi chalan, nie je stopercentne istá, či sa práve s ním chce deliť o byt. Rozhodnú sa ale stretnúť. 
 
Vysvitne, že nový spolubývajúci by bol bývalý priateľ jej najlepšej kamarátky, alias bývalej spolubývajúcej. Zamotané? Áno, ale len trošinka.
 
Zoe sa dostáva do zložitej situácie a netuší, ako sa z nej vymotať. Okrem iného, Zoe má jedno tajomstvo, o ktorom nikto netuší. Do svojho nového spolubývajúceho je poriadne buchnutá od prvého stretnutia.
 
Nechce si s ním ale nič začínať, ako by to mohla spraviť svojej najlepšej priateľke?
 
Oboch ich k sebe niečo ťahá a nevedia sa tomu ubrániť. 
 
Caleb má tiež veľa tajomstiev, s ktorými sa nikomu nezdôveruje. Bejzbalista, ktorého budúca kariéra je na spadnutie. Stane sa Zoe jeho bútľavou vŕbou?
 
Ako sa vyvinie tento ich vzťah, nevzťah? 
 
 
 
 
 
Táto kniha bola láska na prvý pohľad. Znova budem doslova "povrchná", keď vám poviem, že zbožňujem túto farebnú kombináciu obálky? 
Tá žltá a oranžová a nádych ružovej? Top. Som vďačná, že vydavateľstvo nechalo pôvodné obálky.
 
Neskôr som sa zaľúbila aj do príbehu Zoe a Caleba.
Zoe bola zábavná postava. Čo mi však úplne pripomenulo mňa? Vedela skvostne piecť, ale keď mala ísť niečo variť, dokázala to úplne pokaziť. To som celá ja. :D Aj keď sa snažím pomaly viac variť, aby som bola pripravená na osamostatnenie sa, je to kúsok zákerné :D.
Hlavná postava bola zábavná, sarkastická, vedela, čo chce, len sa bála ísť si za tým. Je to skutočná kamarátka, ktorá spraví pre druhých čokoľvek. Len ju nechcite nahnevať, vtedy to nemusí dopadnúť práve najlepšie.
Caleb bol tiež zlatíčko s tajomstvami. Veľmi príjemný spolubývajúci, ktorý vedel navariť samé dobroty.
Oni dvaja sa vlastne navzájom dopĺňali. Ona skvostne piekla, on gurmánsky navaril. 
 
Celý príbeh som si užívala plnými dúškami, aj keď som sa niekedy pristihla, že myslím na niečo iné. Všetky postavy boli super a v knihe sa mihli aj hlavné postavy z prvej knihy a oživili dej. Ak si pamätáte v jednotke sme mali ako domáce zvieratko malú kozičku, v tejto knihe to je mačka :D.
 
Zbožňujem mailové aj sms správy, ktoré sa nachádzali v knihe, čo urobilo čítanie atraktívnejším. Povedzme si narovinu, čo je krajšie ako sexi chalan s dokonalým telom a malým mačiatkom v rukách? :D
 
V príbehu autorka kládla dôraz na silné puto priateľstva, pomalé vytváranie vzťahov a tiež na vzťah detí s rodičmi.  

  
 

 Veľké ďakujem patrí vydavateľstvu Zelený kocúr za poskytnutie recenzného výtlačku ako aj za vydanie tejto série. ♥
 
 Nižšie prikladám link, kde si túto skvelú knihu môžete jednoducho zakúpiť:






 

 
Chce sa mi s tebou m(a)ilovať je určená pre všetkých, ktorí milujú romantiku, chcú sa dobre zabaviť a oddýchnuť si pri skvelej knihe. 

 
 

- želám všetko dobré v novom roku, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *