Nevhodné správanie

by - 1.2.22

 

Nevhodné správanie
Vi Keeland
 

Pôvodný názov: Inappropriate
Žáner: Erotika
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Ikar
 
Ireland sa z jedného dňa na druhý zmení život. Dostane výpoveď v práci, kvôli nevhodnému správaniu vrámci jej voľného času. Ako je to možne? Ako sa inkriminované video dostalo medzi širšiu verejnosť, keď si Ireland stráži svoje súkromie, dokonca má uzamknuté sociálne siete pre nekamarátov? 
 
V opojení alkoholu a v návale hnevu napíše úprimný mail majiteľovi firmy. Keď na druhý deň vytriezvie, nemôže uveriť, čo to urobila. Nedá sa, však, nič iné urobiť. Prekvapenie nastane, keď jej majiteľ na nahnevaný mail odpíše. 
 
Ireland si má prísť po svoje veci do firmy, no ešte predtým stretne pohľadného chlapa, s ktorým si dohodne rande. Tento muž, je ale niekto úplne iný, ako si ona myslela. 
 
V práci sa všetko zmení a namiesto nej dostáva výpoveď jej kolega. Vracia sa tak na svoje predošlé miesto. Majiteľ firmy jej však nedá spávať. Správa sa k nej milo, vymýšľa si výhovorky, len aby ju mohol počuť alebo vidieť. 
 
Ireland si ale nechce začínať s niekým z práce. Etika to síce nezakazuje, no predsa len, sa jej to nepáči. Po čase si však obaja k sebe hľadajú cestu a niečo ich k sebe ťahá.
 
Granta Lexingtona sužuje temná minulosť, s ktorou sa nevie vysporiadať. Ireland ale pomaly búra jeho hrubé múry.
 
Podarí sa im zostať spolu? Čo sa stalo mladému Grantovi? Dokáže sa cez to preniesť a začať nový život s Ireland?
 

 
Všetky odpovede na tieto otázky nájdete v knihe. 
 
 
 
Vi Keeland je známa svojimi super čitateľnými romanticko-erotickými knihami, ktoré milujú všetky ženy na svete. Do slovenského prekladu sa dostala aj kniha Nevhodné správanie, ktorej príbehom nás sprevádzajú Ireland a Grant.
 
Ireland bola od začiatku plná humoru, sarkazmu a určite si nebrala servítku pred ústa. Bojovala za pravdu a nikým sa nenechala odradiť. 
Grant bol zasa sexi rozumný chlap, ktorý si v minulosti zažil zdrvujúce chvíle a nerád na to spomína. Jeho život sa točil v jednom kruhu až dokým ho nenarušila Ireland.
 
Táto kniha sa mi začala páčiť od samotného začiatku. Začalo sa to extrémne vtipne, smiala som sa počas celého čítania. Veľmi sa mi páčili všetky postavy. Boli sami sebou, na nič sa nehrali. 
 
Kniha nebola dlhá, neboli tam zbytočné pasáže, doslova sa to čítalo samo. 
 
Zo začiatku som bola kúsok zmätená, ale to bola moja chyba. Pri kapitole som videla Ireland a ja som si myslela, že to sa odohráva v Írsku a zabudli to preložiť. Až potom som prišla na to, že to je meno hlavnej postavy :D. Ups, vy už takúto chybu neurobíte, pretože som vám to ozrejmila :D. 
 
Toto je veľmi šteklivý príbeh, so silnou minulosťou, so sexi postavami , humorom, láskou a poriadnou dávkou vášne. 
 
Okrem iného autorka poukazuje na silné puto priateľstva, budujúcej rodiny a oddanosti.
 
Táto kniha mi dosť pripomenula štýl písania kníh Colleen Hoover. Kvôli tej zápletke, minulosti. Mne sa takéto knihy páčia.  
 

 
 Srdečne ďakujem kníhkupectvu Preskoly.sk za poskytnutie recenzného výtlačka tejto skvelej knihy. 
 
Prikladám link, kde si túto knihu môžete kúpiť za super cenu:





 

 
Táto kniha vám nesmie chýbať na svojej romanticko-erotickej poličke. 
Okrem silného príbehu sa zabavíte, zažijete veľa vášne a obľúbite si všetky postavy.

 
 
- pozor na nevhodné správanie, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *