Zoznam prianí

by - 19.6.22


Zoznam prianí
Viktória Dominová


Pôvodný názov: Zoznam prianí
Žáner: Young Adult
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Venupress
 

Sára sa nemohla buchnúť do nikoho iného, ale práve do Adama. Najlepšieho priateľa jej brata, ktorý je od nej o niekoľko rokov starší a skúsenejší. On si ju však veľmi nevšíma a berie ju skôr ako mladšiu sestru, alebo nie?
Jej najlepší priateľ Timo býva len o dom ďalej a trávi s ňou väčšinu času, preto si ľudia myslia, že spolu chodia, veď predsa chalan s babou nikdy nemôžu byť len priateľmi. Ako to medzi nimi vlastne je?
Sára sa teší na blížiacu sa svadbu jej brata, kde sa zabaví a strávi spoločný čas s jej babičkou, ktorú má nadovšetko rada. S babičkou trávi veľa voľného času, pretože vie, že ani ona tu nie je naveky. 
Keď sa ako-tak zmierila s tým, že jej tajná láska sa nikdy nebude konať, všetko sa môže razom zmeniť.
Musíš zažiť aj horšie chvíle, aby si si uvedomila, aké vzácne sú tie krásne.“

Od tejto útlej knihy som nečakala toľko, koľko som nakoniec dostala. Som prekvapená a uchvátená príbeh, ktorý autorka vymyslela. 
Túto knihu by som nazvala letnou jednohubkou so silnou pointou.
Sára ako hlavná postava sa mi veľmi pozdávala. Mladé usmievavé dievča, ktoré zažíva bežné udalosti obyčajného tínedžera. Trápi ju láska, priateľstvo, škola, ale aj rodina a rodinné starosti.
Timo, jej najlepší kamarát bol skvelou postavou. Kamoš, ktorý vás podrží, nikdy nenechá v štichu a vždy je tu pre vás. Takého by sme chceli všetci. 
Adam, chlapec obletovaný dievčatami, s gitarou v ruke, avšak s tajomnou povahou. Tento chalan si ma tiež získal, ale nie viac ako Timo :D. Respektíve som mu prišla na chuť až niekedy neskôr.
V príbehu sa mihne veľa skvelých postáv, no jedna mi utkvela v knižnom mozgu. Babička. Jej sila, odhodlanie, viera a radosť zo života a svojej rodiny. 
 
Tento príbeh Sáry v sebe nesie silu hlavnej postavy, jej odhodlanie a dôveru. Mne sa kniha veľmi páčila. Bolo to oddychové, príjemné, letné čítanie, ktoré rozhodne odporúčam prečítať si. V knihe sa skrýva mnoho krásnych myšlienok, ktoré utkveli v mojej pamäti. Príbeh plný lásky (rodinnej, kamarátskej, ale aj medzi dvoma ľuďmi), dobrodružstva a ponaučenia sa. Len vám chcem odkázať to, čo samotná autorka. Trávme so svojimi najbližšími čo najviac offline času. Buďme tu pre nich a hlavne pre tých našich najstarších. Uvidíte, ako sa zmení ich nálada a postoj k životu. Viem, je ťažké vynahradiť si pre nich čas, no skúsme to :). Čas sa nedá vrátiť ani predĺžiť ♥.
 
  


 
 
 
Z celého srdca ďakujem vydavateľstvu Venupress, ktoré vydáva kvalitnú literatúru od slovenských autorov a prináša nám nové talenty ♥. 

Knihu si môžete zakúpiť tu:
 


alebo tu:


 


 




- máš svoj zoznam prianí? 
Miška :)


















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *