Dedička ruže

by - 28.6.22


Dedička ruže
Majka Danihelová


Pôvodný názov: Dedička ruže
Žáner: Beletria
Séria: Dedička
Diel: 1.
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Venupress
 

Violet si prešla poriadnou drezúrou. Od mladej uplakanej a tučnej dievčiny až po príťažlivú a životom otestovanú ženu. Jej život sa takto rapídne zmenil, keď sa jej ujala teta Ida potom ako Violet zomreli rodičia aj brat nie celkom jasnou smrťou. Detský domov jej dovolil vypudiť z mysle všetko zlé a nahradiť to nejasnými spomienkami. 
 
Pomsta za smrť svojej rodiny je jej jedinou nádejou. Snaží sa urobiť všetko preto, aby sa stala z nej čo najlepšia klamárka, bojovníčka a silná žena. Teta Ida spolu s jej tímom ju pripravujú na všetky možné scenáre. Jej jediným cieľom bolo očistiť meno svojej rodiny, ktoré bolo neprávom očiernené. Podarí sa jej to? 
 
Jej odhodlanie je silné a nebojí sa ničoho. Nesmie však podľahnúť svojim citom. 
 
Obaja mali čierne stuhy.“
Majku Danihelovú, autorku tejto knihy určite poznáte. A ak náhodou nie, nevadí, teraz môžete spoznať jej štýl písania, ktorý vás ohromí. 
Ja som Majku mala to šťastie dokonca aj stretnúť. Ako ambasadorka Slavcon festivalu, som sa stretla s Majkou v Bratislave, kde sme mali také menšie stretnutie a rozhodne to bolo super. Pokecali sme a spoločne aj s ďalšími babami sme sa vydali na menší výlet po okolí, pričom sme mohli ešte viac kecať. Nesmiem zabudnúť ani na ďalšie dievčatá, ktoré som tam vtedy stretla ♥. Od Majky som čítala aj jej prvotinu, V znamení Ametystu, čo je totálne skvelá fantasy kniha. Rozhodne odporúčam aj preto, že sa konečne dočkáme tento rok pokračovania tejto série. :3.
 
Ale späť k tejto knihe. Dedička ruže ma zaujala skvelou anotáciou. Keď však kniha dorazila, takmer som odpadla z toľkej krásy. Okrem nádhernej obálky, krásnych ilustrácií a skvelej stužkovej záložky sme sa my, čitatelia, potešili ešte jednej dokonalej veci - farebnej oriezky. Do-ko-na-losť. Všetky strany sú pokryté čierno-červenou farbou a ružami. Kniha rozhodne splnila účel, uchvátiť čitateľa z vizuálnej stránky. Keď sa však pustíte do čítania, nenechajte sa odradiť počtom strán. Takmer 500, avšak, kľudne by príbeh zniesol aj viac, no viac sa dočítame práve v pokračovaní.

Tento príbeh ma uchvátil svojím spracovaním. Striedanie minulosti s prítomnosťou  v kapitolách nieslo osvieženie a odkrývalo plno tajomstiev. Klobúk dole pred autorkou a jej fantáziou. Miestami som si myslela, že som sa ocitla niekde medzi kombináciou svetoznámych autorov. Príbeh Violet a jej cesty za očistením mena svojej rodiny bol poprepletaný rôznou akciou, dobrodružstvom, láskou, klamstvami, ale aj zneužívaním. Tento príbeh som síce čítala dlhšie,  ale to najmä kvôli tomu, že som toho v poslednom období mala celkom dosť. Rozhodne som si ho ale užila. Neviem však, či túto knihu milujem alebo nenávidím. Skutočne to bolo silné, emotívne, zvrhlé a nečakané.
Už teraz sa nemôžem dočkať pokračovania, verím, že sa to ešte pekne zamotá a vyvrcholenie celého bude dosť zaujímavé, pretože Majka to s písaním skutočne vie. 
Ešte sa musím pokochať touto krásnou obálkou, ktorá sa bude v mojej knižnici vynímať. ♥
 
 


 
 
 
Z celého srdca ďakujem vydavateľstvu Venupress, ktoré vydáva kvalitnú literatúru od slovenských autorov a prináša nám nové talenty ♥, ale taktiež dáva šancu aj už píšucim autorom. 

Knihu si môžete zakúpiť tu:
 


alebo tu ♥:


 


 




- prečítajte si Dedičku ruže, 
Miška :)



















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *