Nasleduj ma

by - 10.6.22

 

 Nasleduj ma
Michaela Zamari, Baja Dolce


Pôvodný názov: Nasleduj ma
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Michaela Zamari
 

Jason Green je celosvetovo známy hlavne cez jeho instagramový účet, kde sa delí o svoje zážitky a skúsenosti so svojimi sledovateľmi. Nestíha sa však veľmi venovať svojim sociálnym sieťam, preto sa rozhodne poveriť svojho brata, aby mu pomohol nájsť niekoho, kto by mu spravoval virtuálny svet a bol by vždy poruke, zatiaľčo on sa bude venovať zlepšeniu skutočného sveta. 
Lucia uteká z virtuálneho sveta a chce lepšie žiť ten skutočný svet. Jej plánom je vrátiť sa z Talianska naspäť domov a nájsť si tam prácu, avšak, vypočuje si rozhovor o veľmi zaujímavej pracovnej pozícii a rozhodne sa po tejto ponuke siahnuť. Keďže Jasonovmu bratovi sa nechce skúmať všetky životopisy, rozhodne sa najať skúsenú fotografku Luciu.
Jason si však stanovil podmienky. Jednou z nich bolo práve to, aby túto pracovnú pozíciu dostal muž. Keď si uvedomí, že pracovné miesto dostala Lucia, nevie to pochopiť a rozhodne sa ju poslať domov.  Ona si chce túto pracovnú pozíciu udržať a dokázať mu, že si túto prácu zaslúži.

Lenže svet sa nikdy nezmení, ak sa o to nikto nepokúsi. A aj jediná kvapka robí more.“

Neviem, ako mám začať...
Tento príbeh si získal miesto v mojom srdci. Môžem potvrdiť, že zatiaľ ide o najlepšiu knihu tohto mesiaca. Skvelý príbeh, skvelé autorské duo, silné poslanie a silné slová. Asi takto by som začala. 
Príbeh Jasona a Lucie sa odohráva po celom svete. Každou stránkou sa nachádzame v inej krajine, s inými ľuďmi a s novými dobrodružstvami. 
Táto kniha si ma ale získala mnohými vecami. 
    1. Playlistom - nezvyknem počas čítania niečo počúvať, najradšej mám ticho až vtedy sa viem naplno oddať čítaniu, avšak, tu som to predsa len skúsila a umožnil mi to práve QR kód. Toto bola úplná poľahoda. A poviem vám, že s výberom pesničiek si dievčatá dali skutočne záležať. Táto hudba spravila z čítania niečo nezabudnuteľné. Cítila som sa ako vo filme, keď vám v pozadí hrá hudba, no proste dokonalé. Piesne mi sadli konkrétne na pasáže, ktoré som čítala. Top. Odteraz, keď bude pri knihe playlist, neváham a popri počúvam.
    2. Dúfam, že teraz nehodím spoiler, ale Hriňová, Detva, Lučenec? Áno! Práve z okolia Detvy pochádzam, a tak som sa tešila, keď som si predstavovala, že sú hlavné postavy niekde tak blízko :O. 
    3. Cestovanie po svete. Mega dokonalé spojenie - cestovať, zažívať lásku.
    4. Sociálne siete vs realita. Baby si zobrali silnú tému, ktorá je ale veľmi dôležitá. Mali by sme pochopiť, aký je rozdiel medzi týmito dvoma svetmi a nepodceňovať ani jeden z nich. Mali by sme si dávať pozor na to, čo uverejňujeme a hlavne sa venovať svojím blízkym, pretože čas sa nedá vrátiť späť a ani predĺžiť. Offline svet je krásny, treba mu dať šancu.
    5. Silné myšlienky. V tejto knihe nájdete na každej strane motivujúce slová, silné myšlienky a poslanie. 
    6. Dôležité témy. Dievčatá venujú pozornosť dôležitým témam, ako je vyhadzovanie jedla, šikana na internete, ale aj v skutočnom svete, strata dôvery, falošné priateľstvá. 
    7. Milujem túto knihu. 

Príbeh som prečítala celkom rýchlo, kniha ma extrémne chytila a nestíhala som ani len prispievať na sociálne siete môj posun v príbehu. Nechala som sa unášať stránkami a ich silou. 

Nemám čo knihe vytknúť. Na to, že ju písali dve autorky, som si nevšimla akýsi rozdiel. Stalo sa mi, že som niekedy netušila, kde/v akej krajine sa aktuálne nachádzame, ale to mohla byť kľudne moja nepozornosť. Keď ju budem čítať druhýkrát, nedám si nič ujsť!
 
Príbeh nesie silné ponaučenie, inšpiruje, je aktuálny. Zažijete veľa zábavy, mnoho dobrodružstiev, nechýba ani láska, ale aj sklamanie. Pripravte sa na poriadnu cestovateľskú šou! ;)
 
Ono sa to všetko ani nedá opísať. Fotila som si takmer každú stranu, pretože niektoré vety ma poriadne zasiahli a to, ako sa s nimi autorky vyhrali, jednoducho dokonalé čítanie.
 
Musíte posúdiť sami. Čítajte! 

 


 
 
 
Nenormálne veľké ďakujem patrí skvelej Miške Zamari, ktorá mi umožnila prečítať si tento knižný skvost. Ďakujem za dlhoročnú dôveru ♥.
 
 
 

 


 




- budeš ich aj ty nasledovať? 
Miška :)

















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *