The Love Hypothesis

by - 2.6.22


The Love Hypothesis
Ali Hazelwood


Pôvodný názov: The Love Hypothesis
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Sphere
 

Olive študuje medicínu, konkrétne PhD. stupeň a zameriava sa na výskum rakoviny, ktorá jej kedysi zobrala navždy jej matku. Teraz je sama. Otec ju opustil ako malú a inú rodinu tiež nemá. Najbližšou rodinou sú jej priatelia Anh a Malcolm. Plne sa venuje výskumu, študovaniu a nemá veľa času pre seba. Keď sa ale rozíde s chalanom, s ktorým chodila len veľmi krátko a neboli v tom žiadne city, všetko sa zmení. Jej najlepšia kamarátka sa buchne práve do jej bývalého Jeremyho a stále si myslí, že Olive k nemu prechováva city, čo však nie je pravda. Olive sa rozhodne dokázať Anh, že kľudne môže s ním chodiť a to práve tak, že pobozká náhodného chalana v škole, aby ich spolu videla Anh. Podarilo sa. Ibaže tým chalanom nie je nikto iný ako sexy mladý profesor Adam Carlsen, o ktorom si každý myslí, že je nepríjemný a nekompromisný. 
Po tomto nečakanom bozku sa obaja dohodnú, že budú predstierať vzťah. Obaja budú z toho profitovať. On dostane peniaze na výskum, pretože si škola myslí, že odíde pracovať niekam inam a ona dokáže svojej priateľke, že necíti nič k Jeremymu. 
Celá škola klebetí o ich vzťahu a to je len dobre. Olive túži prestúpiť do iného laboratória, ktoré má lepšie vybavenie, a preto je ochotná aj odísť na inú univerzitu. 
Jej vzťah-nevzťah s Adamom sa komplikuje. Čím ďalej ich Anh snaží dať dokopy a vytvára im situácie, kedy sa musia viac zbližovať. Keďže nechcú prezradiť svoje tajomstvo, plnia jej úlohy. Obaja však začnú cítiť k sebe skutočnú náklonnosť. Ich vzťah sa prehlbuje, no nechcú si to priznať. Všetko sa ale zmení, keď odídu na konferenciu. Olive sa dozvie o sebe škaredé veci, ktoré si o nej myslí človek, s ktorým chcela spolupracovať. Neunesie to a zrúti sa. Adam sa snaží zistiť, čo sa stalo, kto jej čo povedal, no nechce nič prezradiť, lebo by jej aj tak neuveril. 
Olive predsalen má dôkaz a ukáže ho Adamovi. Všetko sa razom vysvetlí a Adam pochopí, prečo Olive posledné dni mlčala a bola smutná. 
Ona sa bojí do niekoho zamilovať, pretože všetkých, ktorých milovala ju opustili. Podarí sa jej to tentokrát zmeniť?     


When a fake relationship between scientists meets the irresestible force of attraction, it throws one woman's carefully calculated theories on love into chaos.“


The Love Hypothesis získala taký hype, že som si túto knihu chcela veľmi prečítať aj ja. Rozhodne som spravila dobre. Táto kniha, príbeh o Olive a Adamovi bol krásny. Romantika, štipka erotiky, láska, silné priateľstvá, odhodlanie a zábavy. Humor prekvital celou knihou a nechýbali ani nečakané udalosti. Kniha bola skvelým oddychovým čítaním, určite siahnem po ďalšej od tejto autorky. Jednu hviezdičku som knihe stiahla za pomalšie vyvíjanie deja a za to, že mi dlhšie trvalo prečítať ju. Inak to bolo skutočne dokonalé ♥ a knihu odporúčam každej romanticky naladenej duši. Nebudete ľutovať, to mi môžete veriť. Takisto, ak vás zaujíma téma medicíny, táto kniha je stvorená pre vás. :) 
 

 
 
 
Srdečné ďakujem za zlepšenie mojej angličtiny práve vďaka tejto knihe patrí kníhkupectvu Megaknihy.sk ♥.
 






 



- láska a medícina, to ide k sebe, 
Miška :)















You May Also Like

1 komentárov

  1. Len pred pár mesiacmi som prešla rovnakými vzťahovými problémami/nedorozumením s manželom, sme manželia viac ako 6 rokov, bolo to naozaj sladké a niekedy koncom minulého roka to bolo také hrozné, pretože ma môj manžel začal podvádzať a hľadal spôsob, ako sa so mnou rozviesť, rozišli sme sa pred 3 mesiacmi a vrátili sme sa prvý štvrťrok tohto roka, len minulý mesiac ma úplne opustil s našimi dvoma deťmi bez slova. Bol som tak zmätený, keď som premýšľal, čo sa mohlo pokaziť. V minulosti sme obaja navštevovali párové manželské poradenstvo/semináre a nakoniec som sa rozhodol pre terapeuta, ale bezvýsledne, milujem tohto muža a tak zúfalo ho chcem späť, ak nie kvôli sebe, ale kvôli deťom, bude im chýbať a Neviem, ako by som im mohol vysvetliť veci. Čítal som komentár k príspevku online, ako novinárka z Los Angeles našla pravú lásku po 9 rokoch sŕdc vo vzťahu a vydala sa hneď niekoľko týždňov po tom, čo pre ňu Dr. Igbinovia spustil kúzlo, aby našla pravú lásku a vydala sa. Mal som to šťastie mať prístup k osobnému e-mailu doctorigbinovia93@gmail.com a WhatsApp +12162022709 a Viber +12066713285, takže som ho kontaktoval a Drigbinovia mi povedal, že mi pomôže získať môjho manžela späť, že sa nemusím báť, že všetko bude v poriadku len s tromi počas pracovných dní som starostlivo dodržiaval všetky jeho pokyny o tom, čo mám robiť v mojom dome počas modlitby kúzla lásky uprostred noci. Dr igbinovia odvysielala časť kúzla lásky a prekvapivo, Druhý deň bol okolo 05:00 Môj manžel mi volal Bola som taká prekvapená, že môj manžel, ktorý mi posledné tri týždne odmietal zavolať alebo mi poslať sms, zrazu zavolal aby sa mi ospravedlnil a povedal, že sa vráti domov, že mu chýba rodina, bol taký nadšený, že som ho prijal späť

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *