Kráľovstvo hriešnych

by - 7.6.22


Kráľovstvo hriešnych
Kerri Maniscalco


Pôvodný názov: Kingdom of the Wicked
Žáner: Fantasy
Séria: Kráľovstvo hriešnych
Diel: 1. 
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Pandora
 

Dve sestry a rovno dvojičky. Čarodejnice, ktorých narodenie predurčovalo splnenie proroctva. Vittoria a Emilia odmalička vyrastajú po svojom boku s príbehom o Kráľovstve hriešnych, ktorému vládnu hriešni princovia. Čarodejnice sú predurčené ochrániť svet ľudí pred skazou démonov.
Ako oni dve rastú, tak slabnú aj brány do sveta tých zlých. Emilia nikdy týmto rečiam neverila, aj keď ich rozprávala ich stará mama. Myslela si, že sú to len povery, rozprávky. Jej myslenie sa zmenilo v deň vraždy jej sestry. Postupne začali zomierať mladé čarodejnice a nikto netušil prečo. Keď však prišiel rad aj na Emiliinu sestru, zobrala spravodlivosť do svojich rúk a snažila sa nájsť vraha svojej milovanej sestry. 
Aby však v tom nebola úplne sama, rozhodla sa privolať démona a rovno sa jej podarilo natrafiť na samotného princa Wratha. Svoje privolanie hneď oľutovala, no neostávalo jej nič iné, len sa spoľahnúť na tohto démona, aj keď dôverovať mu nemohla. 
Spoločnými silami sa snažia prísť na koreň tejto záhady, aj keď to vôbec nie je jednoduché. Wrath ma mnoho tajomstiev, s ktorými sa Emilii nechce zveriť. Čelí strachu, sklamaniu, zrade ale aj veľkému odhaleniu. Čo skrývala jej sestra a prečo sa o ňu Wrath zaujíma? Kto vraždí čarodejnice a hlavne prečo? 

Aevitas ligati in aeternus protego.“
 
Kráľovstvo hriešnych sa dočkalo aj slovenského prekladu a rovno som sa doňho musela pustiť a poviem vám, dobre som spravila. Príbeh čarodejnice, ktorá berie spravodlivosť do svojich rúk a spolčí sa s hrozným démonom zaujme všetkých čitateľov fantasy. Nechýba jemná romantika (verím, že v dvojke to bude pikantnejšie :D), tajomstvá, zvraty a zrady. Čarodejnica Emilia predstavovala zaujímavú postavu, ktorá mi ale miestami liezla na nervičky, no to len málokedy. Wrath, ten bol skutočne zaujímavým stvorením, verím, že to bude ešte lepšie. Na to, že Emilia bola čarodejnica sa mi zdalo, že akosi toho čarovania veľa nevedela. Čo sa mi však veľmi páčilo, je práve tá talianska kuchyňa a jedlo, ktoré sa v knihe často vyskytovalo. Hneď som mala chuť niečo dobré si ku knihe pripraviť. 
Oceňujem krásne prevedenie knihy - farebná oriezka, ozdobené kapitoly, prenádherné mapy, slovníček. Vydavateľstvo sa s knihou pekne pohralo.
 
Celkovo sa mi príbeh páčil, bolo to niečo iné, chytľavé a ja sa už teraz neviem dočkať pokračovania. Dosť ma zaujíma, čo sa udeje, pretože ten koniec, no neviem, neviem ;). 
 


 
 
 
Srdečné ďakujem za špeciálny výtlačok knihy patrí vydavateľstvu Pandora ♥. Len cez ich eshop si viete zakúpiť vydanie s farebnou oriezkou, tak neváhajte, počet je limitovaný :)
 

 




 



- necháte sa zlákať démonom? 
Miška :)
















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *