Nedám Ti (vedieť)

by - 16.7.22


Nedám Ti (vedieť)
Teagan Hunter


Pôvodný názov: Can't Text This
Žáner: Romantika/Erotika
Séria: -
Diel: 3./možné čítať samostatne
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 

Monty uteká pred svojím minulým ľúbostným životom, ktorý ju sklamal. Rozhodne sa odísť za svojou sestrou, ktorá sa osamostatnila od ich rodičov. Monty ide v jej šľapajách. Nájde si prácu ako učiteľka v škole a pomaly si zariaďuje triedu. Ona je milá, neskúsená a v živote nevyšla z jej úst žiadna nadávka.
Keď ju sestra vytiahne do baru, všetko sa pre Monty od toho okamihu zmení. Práve tu sa spoznáva s Robbiem. Neodolateľný, potetovaný chalan s podrezaným jazykom. Slušná a neskazená Montana si to s ním takmer rozdá na toaletách. Čo to s ňou len je? Za všetko môže on!
Keď mu napíše svoje telefónne číslo, odozva na seba nenechá dlho čakať. Začnú si spolu sms-kovať a snažia sa dohodnúť dokončenie toho, čo začali na toaletách. Robbie po nej túži rovnako, ako ona po ňom. Nie je to však také ľahké. Žiadny vzťah, len sex. 
Ďalší problém nastane, keď sa stane triednou učiteľkou jeho syna. Robbie je mladým otcom a práve jeho syn musí chodiť do školy, kde učí Montana. Prečo je ten svet taký krutý?
 
Musím priznať, že sa mi celkom páči, že nie si na sociálnych sieťach. Je to... osviežujúce. Väčšina ľudí zabíja čas tým, že hľadá dokonalú fotku alebo ráta počet lajkov na najnovšom statuse, a zabúda žiť ozajstný život.“
 
Trvalo mi pár minút, kým som sa rozhodla, ktorú knihu idem ďalej čítať. Nakoniec som si zvolila Nedám Ti (vedieť) a totálne to neľutujem! Tento príbeh som prečítala za extrémne krátky čas. Hltala som slovo za slovom. Tak ma táto kniha, tieto postavy chytili. 
Montana - Monty, ako slušné mladé dievča, ktoré skúša šťastie v novom meste po boku svojej sestry. Slušňačka, ktorá nenadáva a chce byť učiteľkou, čo sa jej nakoniec aj podarí dosiahnuť.
Robbie, ako brutálne sexy otecko so zaujímavými tetovaniami a krásnym srdcom.
Autorka nás rovno vrhla do samotného deja, nebabrala sa so žiadnymi zdĺhavými úvodmi, čo extrémne kvitujem. Od samotného začiatku som sa usmievala, smiala, bavila a užívala som si každé slovo. Nejde len o knihu plnú erotických 18+ okamihov, ale aj o príbeh dvoch ľudí, ktorí túžia po láske, len o tom ešte nevedia :D.
Mne táto kniha tak ulahodila, že až. Vytrhla ma z miernej čitateľskej krízy, za čo veľmi ďakujem. Rozhodne jedno z naj čítaní za tento mesiac.
 

 

 
 
 
Srdečné ďakujem patrí vydavateľstvu Zelený kocúr za vydanie tejto skvelej série a tiež za poskytnutie recenzného výtlačku ♥.
 
 
 

 






 
- podľahneš čaru tejto knihy? Miška :)





















 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *