Fable

by - 10.7.22


Fable
Adrienne Young




Pôvodný názov: Fable
Žáner: Beletria
Séria: Fable
Diel: 1.
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Motýľ
 

Fable niekoľko rokov žila sama a sama sa starala o svoje živobytie. Jej hlavné prednosti spočívajú najmä v potápaní a hľadaní drahých kameňov, ktoré následne predáva za dobré peniaze. Fable disponuje silným sluchom, pričom dokáže cítiť a počuť volanie kameňov. Toto nadanie zdedila po svojej matke Isolde. 
Fable sa riadi slovami svojho otca. Dokázať, že sa vie o seba sama postarať a potom môže za ním prísť a dožadovať sa svojho dedičstva. Na tento deň sa tešila. Nebolo ľahké odísť z ostrova na ďalší, avšak, podarilo sa jej to. Podplatila posádku Marigoldu, aby ju zobrala so sebou. Stálo ju to nemalé peniaze, no musela to urobiť.
Čo ju však čaká pri príchode k jej otcovi? Dostane sa k svojmu dedičstvu?
 
To, čo nás zničilo, bola láska.“
 

 
Fable - dievča mora - ma zaujala svojou nezvyčajnou témou a rozhodne prekrásnou obálkou. Kto by po tejto knihe nesiahol? :D
O to lepší bol príbeh. More, kamene, láska, dobrodružstvo, ale aj strata a nečakané udalosti. Táto kniha je plná silných okamihov a krásnych slov. Fable, hlavná postava príbehu, je rozhodne silná, nebojácna a cieľavedomá. Stojí si za svojím slovom a vie, do čoho ide. Túži po jednej veci - nájsť si rodinu, miesto, kam bude patriť. Netušila však, že s posádkou Marigold toho zažije extrémne veľa  a cíti sa s nimi "doma". Na tejto lodi spoznáva pár ľudí, ktorí jej prirastú k srdcu, najmä West. 
West predstavoval postavu, ktorá sa snažila o všetkých starať, hlavne o tých najbližších. Túžil po spravodlivosti a slobode, ktorá sa mu snáď jedného dňa naskytne. 

Tento príbeh sa mi zo začiatku čítal ťažšie, no čím ďalej som sa v deji posúvala, tým sa mi to viac pozdávalo. Ja zbožňujem kamene a v celej knihe sa práve nimi zaoberali. Príbeh je nevšedný, neokukaný a rozhodne zaujímavý. Svoje si v tomto príbehu nájdu romantické duše ale aj tie dobrodružné. Páčilo sa mi morské zákutie, postavy, príbeh a silné osudy. Bolo to krásne ♥.

Ešteže mám hneď aj druhú časť, môžem sa do nej rovno pustiť :).
 
 

 
 
 
Veľké ďakujem patrí vydavateľstvu Motýľ za vydanie tejto krásnej knihy a tiež za poskytnutie recenzného výtlačku ♥.

 


 


 




- zažite dobrodružstvo s Fable, Miška :)





















 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *