Odhalenie /K odvahe ma nútil strach// 1.

by - 7.3.23


Odhalenie
K odvahe ma nútil strach
Monika Kasášová



Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria
Séria: K odvahe ma nútil strach
Diel: 1.
Rok vydania: 2022 
Vydavateľstvo: Moderné romány
 

Keď jej brat bez stopy zmizne, cíti sa taká sama a smutná. Netuší, kde by mohol byť ani prečo sa jej neozýva. Akokoľvek sa s ním snaží spojiť, bezúspešne. Našťastie ju napĺňa práca pri koňoch. Jej kolegovia, žiaľ, tiež nie sú žiadna sláva. Jeden ju obletuje a snaží sa ju za každú cenu získať a tí ostatní nie sú veľmi spoľahliví priatelia.
 
V susedstve sa objavia noví záhadní chalani. Jeden krajší ako druhí. Skamarátia sa s Alex a sú pre ňu oporou, najmä Hal. Zrazu sa začnú diať zvláštne veci. Alex sa stanú nepekné udalosti a vie, že za tým je zmiznutie jej brata. Chcú práve cez ňu získať nejaké informácie o ňom. Alex, však, nič netuší a stáva sa obeťou. Našťastie tu má chalanov: Hala, Brada a Iana, ktorí sa v najhoršej situácii vždy zjavia a pomôžu jej. 
 
Títo chalani majú mnoho tajností, ktoré nesmú nikomu prezradiť (zatiaľ ani čitateľovi). 
 
Keď si Alex myslí, že by to už mohlo byť miernejšie a nikto ju už nebude ohrozovať, hlboko sa mýli. Stane sa niečo ešte horšie a dozvie sa mnoho vecí, ktoré doteraz nevyplávali na povrch.
 


Dlaňami som si prešiel po tvári a pozrel na Alex. Stočená do klbka spokojne spala. Opatrné kroky ma doviedli až k dverám, celkom potichu som otvoril a následne za sebou zavrel.“     

 
Odhalenie, je kniha od novej slovenskej autorky, ktorá tento príbeh zverejňovala na platforme Wattpad, kde zožala slušný úspech a dočkala sa aj knižného vydania. Rozhodla som sa knihu si prečítať, pretože ma zaujala tajomným názvom a zaujímavou obálkou. Veľa som toho o príbehu nevedela, ani len som si neprečítala anotáciu, pretože som sa chcela nechať prekvapiť a veru som bola milo prekvapená.
 
Táto kniha vás pohltí od začiatku. 
 
Príbeh Alex, ktorá ostala bez svojej blízkej rodiny a brat sa jej záhadne stratil. Ešte záhadnejšie je objavenie sa nových sexi chalanov v susedstve a veľký záujem o jej bezpečnosť. 
 
Táto kniha je totálne napínavá, srší nebezpečenstvom, je plná akcie a záhad. V knihe sa neustále niečo deje a takmer všetko sa točí okolo Alex a Hala, z ktorých pohľadov je aj písaná. Okrem spomínaného sa v knihe nájde aj romantika, zatiaľ to však nie je najhlavnejší motív, čo mne vôbec neprekážalo, keďže sa tam dialo mnoho iných vecí, ktoré rozhodne prekvapia a budú vás nútiť pokračovať v čítaní.
 
Keď sa do knihy pustíte, nebudete vedieť prestať čítať, bude vás poháňať zvedavosť.
 
Čo by som vytkla tejto knihe? Neviem, asi vôbec nič, páčilo sa mi to tak, ako to bolo. Niečo neopozerané (aspoň pre mňa), záhadné a jemne romantické. Top kombinácia.
 
Neviem sa dočkať pokračovania.
 
Rozhodne vám odporúčam prečítať si, ak máte radi vyššie spomenuté kombinácie, toto je pecka.  

Môžem povedať, že túto knihu radím k mojim obľúbeným od slovenského autora.
 
 


 
 
Veľké ďakujem patrí vydavateľstvu Moderné romány, ktoré mi poskytlo knihu na recenziu. ♥
 
 
   
 
 


 
- užite si príbeh, Miška

















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *