Krásna katastrofa//Z knihy - film

by - 28.2.23


Krásna katastrofa
Jamie McGuire




Pôvodný názov: Beautiful Disaster
Žáner: Romantika
Séria: Beautiful
Diel: 1.
Rok vydania: 2023 
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
 

Čo sa stane, keď sa stretnú dvaja ľudia, ktorí majú mnoho tajomstiev a ich minulosť ich poznačila? Bude z toho "krásna katastrofa".
 
Vráťte sa do vysokoškolských lavíc, kde zažijete to najkrajšie, ale zároveň aj to nie veľmi pekné. Život na internáte, najlepšia kamarátka, sexi chalani a únik zo svojho minulého života a od rodiny. Vitajte pri knihe Krásna katastrofa, ktorou nás budú sprevádzať Abby, Travis, Shepley a America. Dve najlepšie kamarátky a dvaja bratranci = láska na celý život.
 
Abby vyzerá ako jemné dievča, no opak je pravdou. Je to šikovná mladá žena, ktorá mala pestré dospievanie a pokoj našla s Americou na novej škole. Nesie si so sebou mnoho tajomstiev a je skvelá v pokeri.
 
Travis Maddox sa rýchlo naštve, jazdí na motorke, fajčí a láme ženské srdcia. Ešte ani jedna ho nedokázala skrotiť, kým neprišla Abby. Vo svojom voľnom čase nelegálne zápasí o peniaze a ešte ho nikto neporazil. Bitkár, ktorý to skutočne vie. 
 
Keď sa títo dvaja dajú dokopy, neveští to nič dobré. No láska je silnejšia ako akákoľvek hrozba.
 


A na absolútnu hrôzu, ktorá vás čaká, keď stratíte najlepšiu kamošku, lebo ste boli takí sprostí, že ste sa do nej zamilovali.     

 
Hneď ako som videla, že táto kniha má byť sfilmovaná, dokonca film je tu už každú chvíľu, vedela som, že si ju musím prečítať. Slovenské vydanie tejto knihy bolo ale vypredané. Chystá sa, našťastie, dotlač, ktorá bude 17.3.2023. Ja som dostala možnosť prečítať si PDF verziu tejto knihy ešte pred druhým vydaním a som za to veľmi vďačná. Môžem vám tak vopred povedať, na čo sa môžete tešiť! :)
 
Krásna katastrofa, príbeh, ktorý je plný bitky, lásky, vysokej školy a nového života.
 
Kniha sa číta pomerne rýchlo, je zaujímavá aj hlavné postavy sú nie otrepané. Páčilo sa mi krásne zobrazenie priateľstva, dôvery a plnenia sľubov. Čo však musím vytknúť, je práve správanie Abby. Niekedy dosť nepremyslené, od jedného chalana uteká k druhému, dáva mu falošné nádeje a ospravedlňuje si to tým, že to je predsa jej najlepší kamarát. Toto mi mierne liezlo na nervy, pretože, keď idem s niekým na večeru, neujdem počas nej za iným, keď mi hneď napíše. Na druhú stranu sa mi páčilo, ako dokázala skrotiť najžiadanejšieho chalana na škole a tiež toho, že sa nebála vkročiť do ringu, či urobiť pre svojich najbližších aj to najnebezpečnejšie. 
 
Veľmi som zvedavá na filmové spracovanie tohto príbehu, pretože herecké obsadenie vyzerá dosť sľubne a príbeh má určite potenciál zaujať. A vy máte tiež možnosť si tento príbeh prečítať ešte pred filmovou premiérou, ktorá na Slovensku bude 13.04.2023. 
 
Čo v knihe môžete očakávať? 
- nebezpečenstvo, hazard, bitkárčenie, lásku, krásne priateľstvo, nečakané udalosti
 
Krásná katastrofa
 

 
 
Táto recenzia vznikla v spolupráci s vydavateľstvom Fortuna Libri, ktorému veľmi pekne ďakujem za knihu pred jej vydaním ♥.
 
   
 
 




 
- krásne čítanie, Miška















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *