A čo ak áno? 2. diel

by - 11.4.23


A čo ak áno?
Michaela Zamari



Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria, Romantika
Séria: A čo ak áno? 
Diel: 2.
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Samovydavateľka
 

Pokračovanie prvého diela A čo ak áno? nás nenechalo dlho čakať a skvelá Miška Zamari nás začiatkom roka 2023 potešila pokračovaním tejto dilógie.
 
Zatiaľčo v jednotke sme dostali úvod do príbehu s Denisom 1 a Denisom 2, v druhej knihe nás hlavná postava Majka sprevádza vzrušujúcejšou a intímnejšou časťou svojho života.
 
Príbeh inšpirovaný skutočnými udalosťami si užijete. Precestujete mnohé krajiny, nazriete do vnútra samotnej postavy (autorky) a zamilujete sa. Potom sa odmilujete a zažijete niečo nečakané až si vás znova tá nezbedná láska nájde.
 
V tejto knihe nič neberte ako samozrejmosť, pretože tu je poukázané, ako mnohé vonkajšie vplyvy dokážu zasiahnuť do života človeka a zasiať v ňom zrnko pochybností, ktoré veľmi ľahko klíči a naberá na svojej sile.
 
Nejdem a ani nechcem vám viac prezrádzať, pretože knihu si musíte prečítať, aby ste mnohé pochopili a určite vám nechcem nič spoilernúť! ♥ 
 

Naozaj ma mrzí, že si musela čakať, kým sa dopracujem až k tvojmu krásnemu ja po tridsiatke.“     

 
Pokračovanie A čo ak áno? si rozhodne musíte prečítať. Toto bolo ešte lepšie ako jednotka a to mne sa jednotka veľmi páčila. V tejto časti čitateľ spolu s hlavnou postavou Majkou (ktorú som si ja vždy predstavovala ako Mišku) zažije mnoho emociálnych vypätí. 
 
Nielenže sa mnohokrát zaľúbi, ale aj sklame. 
Táto časť, ako aj predchádzajúca, sa mi čítala veľmi ľahko, rýchlo a hrozne som túžila vedieť, ako sa celý tento príbeh vyvinie. Poháňala ma zvedavosť a túžba dopriať Majke skutočnú lásku. 
 
Tento diel je obohatený o krásnu oriezku v tvare štvorlístkov, ktoré majú v príbehu svoju symboliku. Každý, kto videl, že čítam knihu, hneď pozeral na oriezku, či už v škole, autobuse, doma. 🍀
 
Táto časť spolu s prvou vytvárajú krásny obraz a už teraz viem, že obe knihy sa budú spolu nádherné vynímať v mojej knižnici. Nespomínam ani skvelý playlist, ktorý Miška zostavila a kde mi pesničky parádne sadli. Predsádka úplne top a iné drobnosti tiež vychytané ako to Miška robí pri každej svojej knihe. No nemiluj ju potom (aj Mišku, aj jej knihy) :D. 
 
Toto je jedinečný príbeh, pretože nám doň autorka Miška vložila  kus svojej skutočnej lásky, srdca a reálnych udalostí z jej života. Dôkaz, že nič sa nedeje len tak a všetko má svoje opodstatnenie.
 
Očakávajte, že sa zabavíte, vypijete si, dobre sa pomilujete, zažijete dobrodružstvá, precestujete krásne miesta a odnesiete si mnoho spomienok, ktoré sú síce nehmotné, ale ostanú vo vašej mysli a duši.
 
Nazrite do príbehu Majky a jej Denisa. Aj keď vám poviem, že ten !koniec! to bolo niečo. Vôbec som nečakala, že to Miška takto zavŕši. Veď posúďte sami. :)     



 
 
Obrovské ďakujem patrí skvelej Miške Zamari, ktorej vďačím za roky spolupráce a za nádherné a silné príbehy. ♥
 
 
 

 


 
- krásne čítanie želám, Miška :)





You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *