Mamina lož

by - 16.4.23


Mamina lož
Viktória Dominová



Pôvodný názov: -
Žáner: Mysteriózny
Séria: - 
Diel: -
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Naše Vojsko
 

Dievča, ktoré odmalička zažívalo neľahké správanie svojej matky sa konečne osamostatnilo a našlo vytúžený pokoj po boku svojho snúbenca. Všetko vyzeralo ideálne až do osudného dňa.
 
Matka sa znova ozvala a rozhodla sa skrížiť jej cestu. Už len jeden malý záblesk dokázal v Natálii vrátiť všetky minulé incidenty, ktoré s ňou budú späté až do konca života. 
 
Natália sa rozhodne zásadne zmeniť a odpustiť svojej matke, aby aj ona našla pokoj a mier. Dá sa to? Čo ak sa niektorým ľuďom/netvorom nedá pomôcť? 
 

„Neboj sa, mamička je pri tebe…     

 
Od našej slovenskej autorky Viki Dominovej som zatiaľ čítala len jednu knihu, a to Zoznam prianí, ktorá bola krásna a už vtedy som si štýl tejto autorky obľúbila. 
 
Mamina lož je ale z iného súdka. Jedná sa o mysteriózny príbeh, ktorý je plný smutných a strašidelných tajomstiev. Mihne sa v ňom sila lásky a romantika a prevládajú prvky tajomna a temnoty. 
 
Túto knihu, keď otvoríte, nebudete sa vedieť od nej odtrhnúť. Budete čítať, až kým nezistíte, čo sa to tu deje. Takto to bolo u mňa. S menšími prestávkami som tento príbeh prečítala za necelý jeden deň a som nadšená.
 
Toto bolo tak skvelo premyslené, taký mindfu*k že až. Viki je skutočne skvelá autorka a má brutálnu predstavivosť. Podľa mňa o jej nasledujúcich dielach ešte len budeme počúvať samú chválu.
 
V tejto knihe sa mi veľmi páčili živé opisy, správanie postáv a aj to, že mnoho vecí nechala na predstavivosti samotného čitateľa. Ešte neubehol ani deň od prečítania, no ja sa k príbehu vraciam, hľadám akési tajomné správy a snažím sa to ešte raz celé pochopiť. Bravúrne.
 
Keďže ja som doteraz tento žáner čítala len sporadicky, som nesmierne rada, že sa ku mne vďaka Viki kniha dostala. Naozaj som uchvátená.
 
Ak premýšľate nad touto knihou, musím vám dať jedno veľké odporúčanie ísť do toho. Rozhodne nebudete ľutovať. V knihe si nájde kúsok romantická duša, ale aj duša, ktorá túži po strachu a odhalení tajomstiev.
 
A aké ponaučenie plynie z knihy Mamina lož? 
Rozprávajte sa so svojimi najbližšími. Nemajte medzi sebou tajomstvá, pretože tie vás môžu dohnať do úzkych situácií.
Niekedy je lepšie nedávať druhú šancu.
 
Neváhajte! Čítajte!     

 
 
Chcem sa poďakovať autorke Viki Dominovej za možnosť zrecenzovať toto dielo, ktoré si zaslúži, aby o ňom čitatelia hovorili. ♥
 
 
 
 
 


 
- dočítania, priatelia. Vaša Miška :)






You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *