Krvavec

by - 13.3.20

Krvavec

Crystal Smith





Diel: 1.
Séria: Zväzky mágie
Žáner: Young Adult/Fantasy
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/CooBoo


Mladá princezná Aurelia ukrýva pred svetom svoje magické schopnosti. Vie, že ju prezývajú bosorka, no ona sama si myslí, že toto slovo nevystihuje jej stav. Už od narodenia je jej srdce zapísané jedinému mužovi a do princovi z kráľovstva Achleva. Deň svadby sa blíži a Aurelia musí odcestovať. Ešte predtým však Tribunál zvrhne kráľovnú a ona tak uteká z domova.

Aurelia spoločne s bratom, sesternicou, strýkom a jej najvernejším a najoddanejším priateľom Kellanom odchádzajú na cestu, kde sa má konať svadba a záchrana kráľovstva.

Aurelia sa však stane obeťou zrady. Do susedného kráľovstva sa dostáva len vďaka pomoci druhých ľudí a pod inou identitou. Na svojej ceste stretáva Zana, chlapca, ktorý sa vydáva za princovho bratranca. Zo začiatku to vôbec nie je príjemný človek, no časom sa z neho vykľuje čosi iné.

Zan sa nakoniec stane jej priateľom, zoznámi ju s Nathanielom a Kate. Ľuďmi nesmierne pomocnými a dobrosrdečnými. Aurelia sa snaží zistiť, čo sa stalo s jej bratom, strýkom a sesternicou. Snaží sa aspoň úkosom spoznať či zazrieť princa Valentina, no nikto o ňom v dobrom nehovorí. Aj samotný Zan ho má za nemožného človeka.

Aurelia mu pomáha udržať kráľovstvo, jeho ochranu, ktorá je na spadnutie. Niekto sa snaží zničiť ochranné brány a zničiť tak všetko, čo bolo kedysi vybudované. Spoločnými silami sa Aurelia a Zan snažia prísť veci na koreň a odhaliť človeka, ktorý to robí. Hlavne, prečo to robí.

Aureliina mágia sa každým dňom zväčšuje a zväčšuje. Nesmierne naberá na sile a stáva sa z nej mocná čarodejnica.

Ako však zabráni zničeniu svojho kráľovstva, zachráni kráľovstvo, kde sa mala vydať za princa, ktorý sa vydáva za inú a ako sa má vyznať vo svojich citoch?
 

Do tejto knihy som sa veľmi nechcela púšťať, čo vám budem klamať. Hodnotenie na GoodReads nebolo vôbec vysoké. Obálka však je prenádherná. Tak som sa nakoniec rozhodla, aj vďaka recenziám iných blogerov, že sa do nej pustím.

A rozhodne neľutujem!

Preto vám radím, nerozhodujte sa podľa akýchsi hodnotení alebo tak. Choďte do toho! Sami predsa uvidíte, či sa vám to bude páčiť, alebo nie. Za mňa však obrovský palec hore.

Príbeh knihy Krvavec sa nesie v duchu mágie, lásky, tajnosti, zrád, odhalení. Veľmi sa mi páčili všetky postavy. Podľa mňa boli skvelo vykreslené, opísané a ešte lepšie sa v deji vyvíjali.

Samotná Aurelia sa zmenila. Z nič netušiacej princeznej sa stala bojujúca princezná ukrývajúc sa pod iným menom, len aby neohrozila seba a zároveň ostatných ľudí. Zan bol mätúcou postavou. Spočiatku bol niekým nie dobrým, no dejom sa z neho vykľul ktosi iný, silnejší.

Už od začiatku som malá také tušenie, ale nejdem vám ho prezrádzať, ja len že som sa z neho nakoniec veľmi tešila.

Taktiež nesmiem zabudnúť spomenúť ako oceňujem všetky tajomstvá, zvraty, lásky, utrpenia, návraty, straty.

Táto magická kniha bola skvelááá. Prekvapila ma vo viacerých veciach, čo som veľmi milo prekvapená.

Ja len, že už sa teším na pokračovanie :3.


Túto knihu Krvavec, odporúčam všetkým milovníkom mágie, lásky, neprekáža mu bitka, zrady, tajomstvá, nevraživosť. Jednoducho Young Adult kniha so všetkým, čo správna kniha má obsahovať.

 Za knihu sa chcem vďačne poďakovať vydavateľstvu Albatrosmedia. Robíte skvelé veci a prinášate k nám skvelé knihy. Ďakujem ♥

Link na knihu nájdete tu:
 







Veľmi sa mi táto kniha páčila :3

- dajte si pozor na mágiu, Miška :)



You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *