Placebo On

by - 11.3.20

Placebo On

Baja Dolce




Diel: 1
Séria: Placebo On
Žáner: Romantika, Erotika
Rok vydania: 2018
Vydavateľ: Art Floyd

Ema si po rokoch ako-tak žila obyčajný život, ktorý jej úplne od základov nabúral pohľadný chlap. Vlastne ona nabúrala doňho. 

Jej minulosť bola ťažká. Prežila si toho veľa, trpela, bála sa. Dostala sa do najhoršej pestúnskej rodiny aká kedy existovala. Vymanila sa z ich pazúrov a rozhodla sa od základov zmeniť svoj život. Nové mesto, nová práca, nový priatelia, nový život.

Vo firme sa jej darí, práca ju napĺňa. Keď však jedného dňa narazí do pohľadného chlapa, nevie ho dostať z hlavy. Christopher Pierce, syn majiteľa firmy, kde Ema pracuje. Chris tiež neostane chladný. Mladá, krásna Ema sa mu rovnako zapáči a rozhodne sa ju získať, nech ho to stojí čokoľvek.

Ema si nemyslí, že je to dobrý nápad. Predsa len je to jej nadriadený, keďže zaujal miesto jeho otca, a nechce aby si kolegovia mysleli, že má uňho benefity.

Sama sa po čase dozvedá od ľudí, že je pre Chrisa len taká jednorázovka, on sa predsa nechce viazať. Dokonca má snúbenicu, s ktorou sa kvôli Eme rozchádza.

Ema je však bezhlavo zaľúbená a neverí nikomu len Chrisovým rečiam. Veď predsa sám jej to dokazuje. Trávia spolu voľné chvíle, pracujú na spoločnom projekte, ľúbia sa. Ale čo ak je to všetko len placebo efekt?

 Kto klame a kto hovorí pravdu?


Do tejto knihy som išla s veľkým očakávaním, keďže som o nej čítala samé chvály na internete, insragrame, blogoch, či videách. 

Séria sa nesie v duchu fialovej a ja som milovníčka fialovej farby. :3

Tak po ošiali som sa konečne aj ja dostala k tejto knihe vďaka samotnej Baji a môžem tak priniesť aj vám bližšie informácie o tejto sérii.

Príbeh sa nesie v romanticko-erotickom duchu, ktorý ja zbožňujem. Teda ja čítam hlavne tento žáner. Hlavné postavy Ema a Chris odskúšal samotný život a prežili si toho už dosť. Ema to mala ťažké, keďže sa dostala do pestúnskej rodiny, kde sa k nej správali zle.
Chris, o ňom sa v tejto knihe toho veľa nedozvedáme. Od začiatku sa mi celkom pozdával, no neskôr som aj tušila, že sa niečo udeje, aj keď hral to všetko až nadmieru dobre. Trošíčku som jeho správaniu nerozumela. Raz bol úplne zlatunký, ňuňu a neskôr sa z neho vykľul týpek. Ale, čo mu musím uznať je, že nerobil nič zlé typu bitiek. Povedala by som, že také menšie ubližovanie na zdraví. 
Ema však tiež nebola neviniatkom. Mohla od začiatku tušiť, že tu asi niečo nesedí, možno by si mala dávať väčší pozor, ale povedzme si, každá sme boli bezhlavo zaľúbená a čo sme dokázali kvôli chlapom spraviť. Nasadíme ružovučké okuliare a ide sa. 
Samé musíme padnúť na nos, aby sme sa spamätali. 

Na povinnom čítaní na strednej škole sa nás vždy učiteľ pýtal, "Je toto dielo aktuálne?"
Moja odpoveď je: "Rozhodne áno."

Z tejto knihy, zo samotného príbehu by sme si mohli zobrať príklad. Ako my, ženy, takisto aj vy, chlapi.

Veľmi sa teším na pokračovanie knihy, pretože sa tam určite stane niečo. Niečo, čo bude dej, knihy ďalej rozvíjať. Určite sa na svet dostanú tajomstvá a ja som na ne nesmierne zvedavá. Už chcem siahnuť po pokračovaní, mám šťastie, že mám knihu hneď poruke.
 


Placebo On je kniha, ktorú odporúčam všetkým milovníkom romantiky, erotiky, ľahkého a oddychového čítania. 
 

Za knihu ako aj celú sériu nesmierne ĎAKUJEM samotnej autorke. Baja Dolce si srdiečko ♥.

Práve teraz sa kniha doskladňuje, a tak si ju môžete o pár dní objednať aj vy :). Sem vám pridávam aj linky:



Takisto pridávam link aj na stránku Baja Dolce, kde sa dočítate oveľa viac :)


 
Knihe dávam 4*, pretože očakávam v pokračovaní ešte viac :3


- dávajte si pozor na placebo ;), Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *