Selah - nechcená nevesta

by - 23.3.20

Selah - nechcená nevesta

Anna Bright





Pôvodný názov: The Beholder
Žáner: Fikcia, Young Adult
Typ: séria
Diel: 1.
Vydavateľstvo: Albatrosmedia


Selah, budúca senešalka, má po svojom otcovi dediť kráľovstvo. Jedinou podmienkou je sobáš.

Už niekoľko rokov sa jej páči dobrý kamarát Peter. Sú si blízki a preto si vybrala práve jeho ako jej nastávajúceho ženícha. Nerátala s tým, že Peter nemusí súhlasiť a jej ponuku tak odmietne.

Zdrvená Selah nevie, čo ďalej. Tak si nájde niekoho iného kto ju bude chcieť. Jej macocha má s ňou však iné plány. Rozhodne sa, že ju pošle hľadať si manžela cez oceán do Európy.



Nájde jej posádku a plavba sa tak môže začať. Selah nemá na výber. Chce sa čo najskôr vrátiť k jej otcovi, do jej rodnej zemi a pomôcť mu, pretože začína chradnúť. Jej macocha čaká dieťa a Selah má isté tušenia, čo sa deje. Preto sa rozhodne vybrať si hneď na prvej zastávke svojho ženícha.



No nie je to až také ľahké, ako predpokladala. V prvom kráľovstve ju oklamú, v druhom ju vyhostia. Čo teda má robiť? Dokonca aj jej posádka skrýva pred ňou tajomstvá. Selah sa chce vrátiť domov. To je jej jediné želanie. Nesmie sa však vrátiť bez manžela.

Čo Selah spraví? Ako sa rozhodne? Bude pokračovať na ceste za hľadaním manžela?



Obálka tejto knihy ma dostala. Podľa mňa krajšia ako pôvodná obálka. Veď posúďte sami :)



Páčilo sa mi, že sme rovno vhupli do deja. Začiatok vôbec nebol nudný, navnadil ma na čítanie.

Keď sa začala cesta, vravela som si o super, bude sa niečo zaujímavé diať, Selah si ide hľadať svojho princa. Lenže, ono to bolo asi troška iné.

V  knihe sme sa ocitli pri dvoch nápadníkoch.

Prvý, to bol taký klam. Avšak princezná sa zamilovala. No nič postupovala ďalej.

Druhý, to bola, dá sa povedať, láska na prvý pohľad. Selah zamilovaná až po uši.

A tak prečo odchádza? Teda, to vlastne vieme, ale prečo?

Keď však zistí, že ešte aj jej celá posádka ju oklamala, má toho dosť. Posledná kvapka a Selah je už konečne v obraze.  Vie, čo ide spraviť.

Neviem, mne asi táto kniha nesadla. Tá romantická linka bola na mňa až príliš. Hlavná hrdinka mi prišla nudná, troška hlúpučka. Akože námet to bol fajn, len to mohlo byť lepšie. Ostala som sklamaná. Plus nehovorím o tom, že v knihe bol množstvo chýb. Opakovanie slov, chýbajúce písmená, škoda.

Na druhej strane však oceňujem tajomnosť a vedľajšie postavy boli super :)


Selah - nechcená nevesta je kniha pre všetkých, čo majú radi romantiku a čo neočakávajú akčný dej ale skôr také oddychové čítanie.


Za knihu ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia. Verím, že sa dočkáme pokračovania :)

Prikladám vám sem link, kde si knihu môžete zakúpiť:


Sklamanie, no som zvedavá na pokračovanie.



- Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *