Americká princezná

by - 24.11.20


Americká princezná
Katharine McGee

 


Pôvodný názov: American Royals
Žáner: Young Adult
 Séria: American Royals
Diel: 1.
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: CooBoo
 
 
Amerike panuje kráľ so svojou ženou a tromi deťmi. 
 
Následníčka trónu, mladá Beatrice, sa od narodenia pripravuje na svoju úlohu. Jej správanie a vystupovanie je vhodné budúcej kráľovnej. Má všetko, čo si zaželá. Je pokorná, príjemná a hlavne rozumná. Nikomu nepraje nič zlé, jediné, čo ju zaujíma je plnenie jej úlohy. Amerika a koruna je na prvom mieste. Beatrice má pred sebou veľkú úlohu. Je najvyšší čas nájsť si manžela a pripraviť sa na vládnutie krajiny. Kto je vhodný kandidát po jej boku? Beatrice to nedokáže spraviť. Nedokáže si vybrať z pomedzi zvolených chlapcov. Jej srdce už nejaký ten čas patrí niekomu úplne inému. Niekomu, kto nemá žiadny titul ale obrovské milujúce srdce. Čo má teraz Bee urobiť?

18 Stunning Wedding Dresses with Dramatic Neckline Designs!

 
Jej mladší súrodenci, dvojičky Sam a Jeff sú jej presným opakom. Odmalička svoj čas trávili spolu. Boli divokí, dobrodružní, zábavní. Radi robili to, čo nemali dovolené. Utiecť pred ochrankou? To je pre nich. Zábava a sranda na prvom mieste. No nie celý život je len o zábave. Po skončení strednej školy sa musia rozhodnúť ako ďalej. Pôjdu na univerzitu alebo budú robiť charitu, či niečo iné? 
 
Sam sa na plese svojej matky zaľúbi do chlapca, ktorý nebol však vybraný pre ňu. Nedokáže pochopiť, prečo ho nemôže mať. Ona ho videla prvá, ona ho prvá pobozkala, tak prečo?
 
aurora couture 2019 bridal off the shoulder sweetheart neckline heavily embellished bodice romantic a  line wedding dress mid back chapel train (3) bv -- Aurora Couture 2019 Wedding Dresses | Wedding Inspirasi #wedding #weddings #bridal #weddingdress #weddingdresses #bride #fashion  ~
 
Jeff sa po troch rokoch rozišiel so svojou priateľkou a našiel si niekoho pokornejšieho, lepšieho a láskavejšieho. Niekoho, komu nezáleží na jeho peniazoch, moci ale na jeho skutočnom ja.
 
Dvojičky vyrastali s najlepšou priateľkou Ninou. Dievčina, ktorá nemá žiadne kráľovské korene, ale je len obyčajnou babou. Nikdy jej nezáležalo na zviditeľnení, sláve, či bohatstve. Jej jediným prianím bolo mať kamošov, na ktorých sa môže spoľahnúť a porozprávať, keď jej je ťažko.
 
disney wedding dresses purple a line ruffled skirt pochekh
 
Jeffova bývala priateľka Daphne, je tým, čo Amerika chce vidieť po boku princa. Krásna, múdra, šikovná, starostlivá, vždy s úsmevom na tvári. No čo ak je to len pozlátka? Čo ak vo vnútri je niekým iným?  

7cm High Pink Pearl Flower Crystal Gold Large Crown Wedding Prom Party Pageant | eBay

 

 
Tak táto kniha ma poriadne prekvapila. Nemyslela som, že ma to až tak veľmi bude baviť. 
 
Všetok ten luxus, bohatstvo, krása a zábava. To je to, čo mi vidíme, no niekedy nám stačí nahliadnuť dovnútra a hneď vieme, že to je všetko len zástera a pretvárka. 
 
Áno, Amerika ako monarchia. Vskutku zaujímavé, no nie? Bolo by to teraz vhodné, lepšie ako prezident? Na to si zodpovedzme sami :).
 
Americká princezná ma v mnohom prekvapila. V prvom rade tu máme 4 pohľady. Všetky sú to pohľady žien, respektíve, dievčat. Ide o následníčku trónu, potom je tu jej sestra, kamarátka Nina a bývala priateľka Daphne. Takže sa nedočkáme mužského pohľadu, no to vôbec nevadí, poviem vám, že to vám bude úplne stačiť.
Ďalej tu máme na jednej strane lásku, úprimnosť a odhodlanie a na druhej, protichodnej strane, je to pretvárka, umelina a dobro samej seba.

Naozaj som bola prekvapená, že autorka dokázala napísať tak skvelo tieto postavy. Niektoré sa mi totálne zhnusili (vďaka skvelému vykresleniu :D), iné som si úplne zaľúbila. 

Ako inak, chlapi sú slepí a ženy tie musia všetko vedieť. 

Toto bola taká luxusná kniha a ja sa neviem dočkať pokračovania. Skvelý príbeh, skvelo vykreslené postavy a nenormálna manipulácia. Excelentné, tlieskam. Už teraz mám chuť si dať re-reading.

Takmer by som bola zabudla. Veľmi sa mi páčil aj slang, či anglické výrazy, ktoré neboli preložené do slovenčiny, ale ostali tam, jednoducho, tak. Práve týmto sa kniha približuje mladým, keďže aj my používame niektoré anglické výrazy. Nemajte strach, nebolo ich tam tak veľa a rozhodne im budete rozumieť :).
 
Čo mi však miestami vadilo, bolo pár chýb, ktoré som sa dozvedela, že nie sú chyby. Len mi prekážalo, napr. "s svojim" teda chýbajúca vokalizácia, ale dnes sa to vraj už aj takto spisovanie používa. Tak sa nezľaknite ako ja :D.

Zaujala ťa táto kniha? Čítal/a si ju už? Napíš mi, budem veľmi rada :)
 

 Veľmi krásne ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia.sk za poskytnutie recenzného výtlačka tejto úžasne napísanej a preloženej knihy. Som veľmi rada, že sme sa dočkali prekladu a verím, že aj predajnosť bude super a dočkáme sa pokračovania ♥. 
 
Prikladám link, kde si Americkú princeznú môžete zakúpiť:
 


 
Americká princezná je tvoj must-read, ak miluješ YA knihy, romantiku, luxus, šaty, intrigy a klamstvá. Nazri pod pozlátku Ameriky a otvor si svoje oči. 

 
 
Americká princezná má moje plné hodnotenie.
- Amerika, sladká Amerika, príjemné čítanie, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *