Večná lož - Slepý život

by - 2.11.20

 

Večná lož - Slepý život
H. J. Bornemisza

 
 
Večná lož – Slepý život - H.J Bornemisza

Pôvodný názov: Večná lož - Slepý život
Žáner: Beletria, Fantasy
Diel: 1.
Séria: Večná lož
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Elist
 
 
 
Keď sa na svete stretne dobro zo zlom, ktorá strana zvíťazí? Ktorú stranu si vyberieš ty?
 
Keď konečne objavia Vyváženého, vedia, že ho musia vytrénovať a pripraviť aj na nemožné. Chcú aby sa tento vyvolený Vyvážený dostal na stranu zla a vydržal tam viac ako len dva dni. Podarí sa to? 
 
Dievča má na výber. Rozhodne sa túto ponuku prijať alebo nemá záujem?
 
Aby ju presvedčili, ukázali jej pravdu, ponúknu jej ampulku, ktorá jej otvorí zrak. Uvidí skutočný svet, bez akejkoľvek zaslepenosti.
 
Zistí, že ľudia nie sú na svete sami. Okrem nich tu žijú aj Elfovia či Čarodejnice.
 
Čarodejnice hľadajú Bastarda, ktorý je napol čarodej a napol elf. Spravia však dohodu, v ktorej sa dohodnú, že nechajú Bastarda na pokoji. 
 
Podarí sa im nájsť, presvedčiť a vytrénovať Vyváženého? Podarí sa im z neho spraviť netvora, ktorý ukončí túto nikdy sa nekončiacu vojnu?
 
Ako to, že život je slepý a večná lož žije s nami?
 
Určite si pozrite tento trailer ku knihe ♥:
 

 

 
 
 
K tejto knihe som sa dostala vďaka samotnej pani autorke, ktorá sa mi ozvala. Rozhodla som sa vyskúšať niečo nové. Žáner, ktorý mi nie je veľmi blízky, no rozhodla som sa rozšíriť svoj čitateľský záujem. 

Veľmi ma mrzí, že som mala možnosť čítať knihu v elektronickej forme. Ja milujem čítať fyzickú knihu, ktorú môžem držať v ruke ♥. Na druhej strane to bola výhoda v tom, že som knihu mohla všade so sebou nosiť v smartfóne, nezaberala veľa miesta a presne som vedela, kde som skončila. 

Príbeh bol veľmi zaujímavý, premyslený do každého jedného bodu. Cítila som sa ako keby pozerám fantasy film z americkej produkcie.
 
Každá jedna postava, ktorá sa v deji objavila bola úplne iná, hrozná, dobrá. Každý bije za seba, každý sa snaží niečo dosiahnuť.
 
Ak čakáte easy knihu, ktorú prečítate na jednu šupu, tak sa mýlite. Táto kniha je komplexná, potrebujete na ňu dostatok času a pochopenia. Určite budete zmätení, ako to býva takmer vždy na začiatku knihy.

Keď sa však do deja dostanete, nebudete vedieť prestať čítať. Začiatok je, dá sa povedať, celkom jemný, pomalý. Zoznamujeme sa s postavami. No neskôr sa to celé začne. 
 
Salem by Pheberoni tiefling demon devil satyr elf horns tatoo armor clothes clothing fashion player character npc | Create your own roleplaying game material w/ RPG Bard: www.rpgbard.com | Writing inspiration for Dungeons and Dragons DND D&D Pathfinder PFRPG Warhammer 40k Star Wars Shadowrun Call of Cthulhu Lord of the Rings LoTR + d20 fantasy science fiction scifi horror design | Not Trusty Sword art: click artwork for source

Príbeh, ktorý nám dáva možnosť pozrieť sa zo všetkých uhlov, to znamená, že nájdeme pohľady z viacerých postáv.

loading... - ||“The magicians” fanart: High King Margo Hanson...


Čo chcem vyzdvihnúť, tak to je určite krásna mapa na prvej strane, a takisto mega záhadná a farebne spracovaná obálka. 
 
V knihe nájdeme aj riekanku, ktorá oživí vizuálny vzhľad ako aj spríjemni dej. 
 

 
Keď som knihu čítala, cítila som sa v magickom svete, plnom magických bytostí. Miestami som sa pochybovala o tom, že túto knihu napísala slovenská spisovateľka :). 
 
Čo mne možno kúsoček vadilo tak bolo veľa opisu a myšlienok na môj vkus.
 

 Ďakujem krásne za umožnenie prečítania si tejto novinky, ktorá o pár dní vychádza vo vydavateľstve Elist

Prikladám link, kde si knihu zatiaľ môžete kúpiť ako e-knihu, no čochvíľa bude aj vo fyzickej podobe: 



Večná lož - Slepý život


LogoWeb 
 

 
Knihu ti odporúčam, ak rád čítaš fantasy, sci-fi a ako označuje internetové vydavateľstvo, tak aj kúsok hororu.
Túto knihu by som prirovnala možno aj k Game of Thrones, keďže sa tam objavuje veľmi veľa pohľadov. :)  

 
 
Večná lož - Slepý život je naozaj zaujímavá kniha, ktorá chytí aj teba.
 

- žite s otvorenými očami, Miška ;)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *