Príručka interiérového dizajnu

by - 16.11.20


Príručka interiérového dizajnu
Frida Ramstedtová

 

 


Pôvodný názov: Handbok I Inredning Och Styling
Žáner: Dizajn, Umenie
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Tatran
 
 
Príručka interiérového dizajnu prináša návrhy, možnosti a rôzne pohľady ako si skrášliť bývanie. 
 
Kniha neobsahuje ťažký nezrorumiteľný text, práve naopak. Opis je vhodný aj pre laikov ako som ja.
 
Autorka prichádza s moderným a štýlovým dizajnom, ktorý zaujme aj toho najnáročnejšieho človeka.  

V knihe nájdeme mnoho rád, tipov, ale aj trikov, ktoré dokážu spraviť náš domov niečím jedinečným.

Ľahko si prerobíte svoje obľúbené miestnosti v dome, ktorými sú určite obývacia miestnosť, spálňa, kuchyňa či kúpeľňa.

Každý si príde na svoje, čo sa dizajnu týka.

Prikladám ukážky z knihy aby ste si vedeli predstaviť o čom hovorím a ako asi kniha vyzerá. Okrem toho, sa tam nájdu aj rady pre nás knihomoľov a to konkrétne pri knižniciach :)





  

No čo, navnadila som vás na čítanie? Zaujala vás táto kniha? Dajte mi vedieť v komentároch :) Alebo poznáte lepšiu knihu? Kľudne mi dajte info :)
 
 
Do tejto knihy som sa zamilovala na prvý pohľad. 
 
Možno sa pýtate, či aj takúto literatúru čítam. Samozrejme, zídu sa aj takéto poznatky :) a okrem toho v blízkej budúcnosti plánujeme zariaďovať a práve táto kniha mi veľmi pomohla. Dozvedela som sa veľké množstvo informácií, o ktorých by som ani len netušila. 
 
Okrem toho som mala možnosť všetkému porozumieť. Text nebol vôbec učebnicový ale príjemný, krásne upravený a doplnený o obrázky a iné vizualizácie, či nadpisy.
 
Vedela som si presne predstaviť o čom autorka rozpráva, keďže tie "ťažšie" veci boli nakreslené, alebo vysvetlené ešte detailnejšie. 
 
Naozaj super čítanie v krásnej pevnej väzbe obohatené o citáty a krásne farby, či font písma. 
 
 

  
Veľmi krásne ďakujem Vydavateľstvu Tatran za recenzný výtlačok. Som rada, že Vaše vydavateľstvo prináša na náš knižný trh aj takýto typ kníh ♥.
 

Prikladám link, kde si Príručku interiérového dizajnu môžete zakúpiť: 



Príručka interiérového dizajnu



 

 
Príručku interiérového dizajnu odporúčam tým, ktorí radi čítajú o dizajne, chcú sa dozvedieť informácie napísané ľahkým jazykom ako aj pomôcť či poradiť si pri rozložení nábytku a dizajnu vo svojom domove.

 
 
Príručku interiérového dizajnu hodnotím 5* 
- nech sa vám príjemne dizajnuje, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *