Krvavá dedička

by - 1.3.21

 

Krvavá dedička
Amélie Wen Zhao

 

Pôvodný názov: Blood Heir
Žáner: Young Adult, Fantasy 
Séria: Krvavá dedička
Diel: 1.
 Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/CooBoo
 
Pre všetkých mŕtva princezná Ana sa vybrala na nebezpečnú cestu za odhalením vraha. Vraha, kvôli ktorému sa ona musí skrývať. Vraha, ktorý zabil jej najbližších.
 

 
Jej prvotným záujmom je dostať na svoju stranu Ramsona Prešibanca známeho ako človeka, ktorý všetko vie a ničoho sa nebojí. 
 
Mágia, ktorá sa nesie celou krajinou je považovaná za zlo. Tí, obdarení schopnosťami, sú nazývaní Spriaznení. 
 
V Cyrilskej ríši existuje aj podsvetie, ktoré obchoduje so spriaznenými. Neľudské zaobchádzanie Ana nenechá len tak. 
 
Po tom, ako jej unesú najlepšiu priateľku sa všetko zmení. Zisťuje, kto je skutočným otcovým vrahom ako aj, kým je v skutočnosti Ramson.
 
Ana s Ramsonom odhalia dlho ukryté tajomstvá. Prekvapenia nenechajú dlho na nich čakať a všetko sa razom obráti.
 
Podarí sa Ane spoločne s jej partnerom nastoliť v krajine poriadok?
 
   
 
 
Krvavá dedička je kniha, ktorá zažila veľký humbuk. Veľa ľudí sa dalo zlákať a ani ja som nebola výnimkou. Najprv musím niečo sama prečítať, aby som mohla zhodnotiť, či sa to aj mne páčilo. 
 
Teda, táto kniha nebola mojou šálkou kávy. Kúsoček som ostala sklamaná, keďže moje očakávania boli na vysokom stupienku. 
 
Ana a Ramson boli postavy, ktoré chceli dosiahnuť svoje a išli aj cez mŕtvoly. 
Ana najprv nechcela využívať svoju mágiu, veď predsa, prečo by zabíjala nevinných ľudí. Keď však prišlo k tomu, aby zabila niekoho, kto si to zaslúži, ostane smutná, lebo toho niekoho zabila a všetkým sa ospravedlňuje. 
Ramson si zasa myslí, že je nad vecou, no zjavne to tak nie je. O kúsok popredu je niekto iný, nie on. 
 
Kniha však mala aj kladné hodnoty. Oceňujem práve to, že niekedy skutočne bol Ramson o krok v pred. Obaja sa navzájom zachraňovali, ako keby vedeli, že tomu druhému hrozí nebezpečenstvo. Prirástli si k srdcu, takže jemný náznak romantiky nechýbal. No skutočne bol jemný :D.
 
Príbeh nebol zlý, no miestami som nevedela, kde sa nachádzam, kúsoček som bola zmätená. V druhej polovici sa to všetko pre mňa zmenilo a bolo to veľmi zaujímavé. Práve táto druhá polovica sa mne páčila viac. Všetko, čo sme si mysleli sa úplne zmenilo a konečne sme poznali pravdu, ktorá v skutočnosti bola wau a určite som to netušila :O.
 
Ešte sa rozhodnem, či sa pustím do pokračovania.
 
A vám sa kniha ako páčila? Dajte mi vedieť vaše pocity a prosím, neukameňujte ma, len vám proste neklamem :) a hlavne vyjadrujem moje dojmy ;).
 

 Za Krvavú dedičku ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia.sk 
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 



Krvavá dedička




 
Krvavá dedička je pre fanúšikov fantasy príbehov s mágiou a kopou krvi. Rozhodne ju môžeme prirovnať k sérii Vrania šestka. 

 
 
  3,5*
- pekný čítací deň, Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *