Cestovná agentúra Tajné svety

by - 12.3.21

 

Cestovná agentúra Tajné svety
L.D. Lapinski

 
 

Pôvodný názov: The Strangeworlds Travel Agency
Žáner: Fantasy 
Séria: Iné svety
Časť: 1. 
 Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Ikar
 
Flick sa presťahovala do nového mesta a všetko je pre ňu nové. Musí si osvojiť okolie, a preto sa rozhodne vyjsť do mesta a popozerať, čo sa tam nachádza. 

Zaujme ju malinká ošúchaná predajňa. Keď do nej vstúpi, cíti sa príjemne. Miesto, kde sa nachádzajú samé kufre a jeden predajca. Jonathan Mercator je tajomný mladý muž, ktorý je však čudný a plný záhad tak isto ako toto miesto. 

Flick si však všimne kúsky rozbitého skla a niečo ju k tomu ťahá. Cez úlomok sa pozrie proti svetlu a neverí tomu, čo vidí. Trblietky, čaro, mágia. 

Jonathan neskrýva svoje prekvapenie. Rozhodne sa Flick oboznámiť so situáciou a rozpovie jej tajné veci Tajnosvetského spolku cestovnej agentúry. 

Má na výber, pridať sa do spolku, alebo na všetko, čo sa dozvedela, zabudnúť?
 
Zvedavosť jej nedá inak a pokúsi sa tomu dať šancu. Stane sa Jonathanovou parťáčkou a spolu cestuje novými svetmi. Flick objavuje krásne, neznáme zákutia ale aj nebezpečné svety. 
 
Obaja však majú novú úlohu, misiu, ktorú chcú splniť. Nie je to, však, vôbec ľahké. Nemajú žiadnu stopu, tak ako pôjdu ďalej?
 
Dokážu sa Jonathan a Flick vysporiadať so všetkými nástrahami, ktoré na nich číhajú? 

 
 
Tajné svety - cestovná agentúra je jedna krásna kniha. Kniha, ktorá je rovnako vhodná a skvelá ako pre mladého čitateľa, takisto ju ocenia aj dospelí.
 
Príbeh plný mágie, dobrodružstva, tajomstiev a záhadných svetov je otvorený pre našu čitateľskú myseľ. 
 
Pustila som sa do tohto príbehu a začala som kúsok o ňom hovoriť aj priateľovi. Rozhodol sa knihu mi zobrať a prečítať ju. Prosím pekne, musela som pri ňom sedieť dlho do noci, kým sa nedostal na koniec :D. Podotýkam, že on veľmi nečíta, no táto kniha ho zaujala. Konečne, som sa mohla aj ja začítať, keď ju on dočítal a mal pravdu. Bolo to super.
 
Príjemné čítanie, príjemné hlavné postavy. Príbeh nebol násilný, išlo to všetko pekne pomaly. V tejto knihe sa oboznamujeme s dejom a aj kvôli tomu si myslím, že to nebolo také plné dobrodružstva. 
 
Oceňujem námet s cestovaním (hlavne teraz, keď cestovanie nie je možné, tak aspoň takto môžeme spoznávať nové svety). Bolo to oddychové a skutočne som sa cítila veľmi príjemne. Až ma hrialo pri srdiečku, aký krásny príbeh je toto. 
 
Cestovanie cez kufre? Wau, skvelý nápad. Musím uznať, toto ma chytilo. Rovnako ako aj tá prekrásna obálka. Ako spredu, tak aj zozadu je krásna na pohľad. V samotnej knihe sa nachádzajú rôzne ilustrácie, ktoré sú krásne a robia knihu špeciálnou.
 
Verím, že znesie veľa úspechu a uchytí sa aj u nás, lebo rozhodne si zaslúži, aby bol celý preložený do slovenčiny. ;)
 

 
  Internetové kníhkupectvo BUX.sk 
 Tento budúci bestseller si môžete kúpiť po kliknutí na button.




 
Tajné svety - cestovná agentúra je kniha pre všetkých milovníkoch fantasy žánru. Ak ľúbite mágiu, milujete cestovanie, rozhodne vám tento príbeh odporúčam. 

 
 
Za mňa rozhodne plný počet.
- poďte si zacestovať, Miška :)

You May Also Like

2 komentárov

  1. Tak si ju možno aj kúpim, lebo by som potrebovala nejaké nové fantasy knihy, lebo už s tých, ktoré doma mám som už prečítala všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že nebudeš ľutovať. A toto bol len začiatok série, takže sa máme na čo tešiť. :)

      Odstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *