Cukráreň v Paríži

by - 16.3.22


Cukráreň v Paríži
Julie Caplinová

 

Pôvodný názov: The Little Paris Patisserie
Žáner: Beletria
Typ: nezávislá séria
Séria: Romantické úteky
Časť: 3.
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Grada
 

Nina vyskúšala takmer všetky možné pracovné príležitosti. Už bola zúfala zo svojho života. Keď sa jej naskytla príležitosť ísť pracovať do parížskej cukrárni, váhala len malú chvíľu. Znelo by to takmer vysnívane, keby jej nadriadeným nie je jej takmer bývalý priateľ, s ktorým sa nemajú veľmi v láske, ale predsa to skúsi. 
So Sebastiánom si hneď na začiatku nesadli. On sa k nej správa nepríjemne a ona mu to tiež nedaruje. Cukráreň jej však padla hneď do oka. Cukráreň, ktorej život visí na vlásku. Jej nový majiteľ má s týmito priestormi úplne iné predstavy. Musí však odučiť sľúbený cukrársky kurz, s ktorým mu pomáha Nina. Ona sa spriatelí so všetkými účastníkmi a spoločne prídu s nápadom záchrany cukrárne. Majiteľ Sebastián o tom ani len netuší a nikto mu to neprezradí. Nina sa rozhodne zlepšovať v pečení a jej výtvory zachutia aj zákazníkom, ktorých každý deň pribúda. Nemôže tomu uveriť. Všetko vyzerá nádejne až na jej vzťah so Sebastiánom a s tým, čo poviem na prerobenú cukráreň. Bude Paríž vplývať magicky aj na týchto dvoch? Aký osud postihne cukráreň a ľudí, ktorí tam trávili väčšinu svojho času? Nájde Nina zmysel svojho života?

 
Celé roky ma držala nad vodou. “
 
 
Veľmi som sa tešila na túto knihu. Zasiahla ma hneď jej prenádherná sladká obálka. Vždy, keď sa na ňu pozriem, mám chuť si dať nejaký skvelý zákusok. Ja k tomu ešte obľubujem pečenie, takže toto mi len ulahodilo. Dokonalé by to bolo, keby sme v nej našli aj recepty na francúzske zákusky :D, ale to chcem až príliš veľa.
Príbeh Niny, Sebastiána a cukrárne ma príjemne naladil. Spomenula som si na tých pár dní, ktoré som strávila v Paríži a mohla som si narýchlo obzrieť francúzske skvosty. Na koláčik neostal čas, čo ma teraz spätne dosť mrzí. Musím výlet do tohto romantického mesta zopakovať a tentokrát nevynechať sladké cukrárne a tradičné francúzske zákusky. Počas čítania tejto knihy som sa cítila príjemne, obľúbila som si všetky postavy a toľko sladkého mi urobilo radosť. Tento príbeh v sebe nesie omnoho viac. Priateľské a rodinné vzťahy, vzájomnú pomoc, hľadanie samého seba a pokoj.
Ja som si tak veľmi užila túto knihu, aj keď mi trvalo trošíčka dlhšie, kým som ju prečítala, o to viac som si ju užila. 
Romantické úteky a túto Cukráreň v Paríži odporúčam všetkým všetkými desiatimi.
 
       
 
 

 Veľmi krásne ďakujem kníhkupectvu PreŠkoly.sk za poskytnutie recenzného výtlačku ♥.
 
Po kliknutí na link nižšie, si môžete knihu priamo zakúpiť. Táto vám určite nesmie chýbať.
 

 
 
 
 
 

 


- doprajte si ku knihe fajný zákusok, Miška :)


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *