Ďalších 365 dní

by - 18.8.22


Ďalších 365 dní
Blanka Lipińska


Pôvodný názov: Kolejne 365 dni
Žáner: Erotika
Séria: 365 dní
Diel: 3.
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Ikar
 

Tehotnú Lauru postrelili a ona teraz bojuje nie len o svoj život, ale aj o život svojho dieťaťa. Jej manžel Massimo sa musí rozhodnúť, koho zachrániť. Je to preňho najťažšie rozhodnutie v živote. Žiť život bez Laury, alebo vychovávať svojho syna bez matky a sám? Rozhodnutie je ťažké.
Na scénu prichádza Nacho, ktorý sa objavil v druhej knihe a je úhlavným nepriateľom Massima. Laura s ním strávila niekoľko dní, keď ju uniesol a celkom ho už pozná. Už vtedy ju to k nemu ťahalo, no stále niečo cítila k svojmu manželovi.
Massimo však nie je taký, ako to bolo pred rokom. Správa sa nepochopiteľne hlúpo, je násilnícky, droguje a  bije. To všetko si potom odnesie Laura v posteli. 
Keď sa jej podarí od neho utiecť, všetko sa úplne zmení. Jej city, jej správanie. Bojí sa byť pri jej manželovi a útechu hľadá práve u Nacha, ktorý je presným opakom Massima. No čo ak je to všetko len pretvárka. Komu má skutočne veriť? Môže veriť sama sebe?

„Milovala som svoj život. Mala som všetko po čom som túžila. Pozrela som sa na zasneženú sopku Pico de Teide, potom na dievčatá, ktoré mi natešene mávali, a napokon na farebného chlapca. Sedel na surfe, hojdal sa na vlnách a čakal... čakal na mňa.“
 
Tušila som, že posledná kniha z tejto série nebude o nič lepšia ako tie predchádzajúce :D a mala som pravdu. Sex, drogy, alkohol, nadávky, násilie. Toto všetko nájdete v tejto knihe. Pre niekoho je to príliš veľa, pre niekoho zasa príliš málo. 
Hlavná postava Laura je znova hlúpa, naivná a tak trochu namyslená. Aj v tejto knihe jej správanie nemá pochopenie. Neustále mení svoje názory, nevie, čo vlastne chce. Massimo ma totálne sklamal. Toto som skutočne nečakala a na druhú stranu ma zasa prekvapil Nacho. Všetky tie nečakaný zvraty a odhalenie ma dostali. Ono to celé bolo jeden veľký klam, čo vám poviem :D
 
Stali ste sa fanúšikom tejto série? Čo si vy o tomto celom myslíte?
 
Podľa mňa si toto vôbec nezaslúžilo taký úspech vrátane prekladov, nie to sfilmovanie. Ale čo už. Aj tak si ten tretí film pozriem, aby som vedela, či to bude tak, ako v knihe. Inak, onedlho vychádza tretí film. 




 
 
 
 
 
   Internetové kníhkupectvo BUX.sk
 
 
 
  





 
-snáď už nebude ďalších 365 dní, Miška :D
























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *