Drahá Ava

by - 3.8.22


Drahá Ava
Isla Madden-Mills


Žáner: Erotika, New Adult
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Pandora
 

Posledná párty bola pre Avu nazabudnuteľnou. Znásilnenie a následná strata pamäti, klamstvá, Žraloci a opovrhovanie, šikana. To všetko Ava dobrovoľne znáša po tom, ako udala Žralokov. Násilník sa však nenašiel. Po čase sa Ava znova vracia naspäť do školy, kde sa jej vracajú spomienky. Žraloci, futbalisti, ktorí majú veľa peňazí, vyzerajú sexi, fetujú a sú nekompromisní. Ava je ich presným opakom. Nemá veľa peňazí, stará sa o svojho malého brata, ktorý je na jej prvom mieste v živote. 
Neznáša túto strednú školu, týchto študentov, no musí to zvládnuť. Prečo sa však jeden Žralok k nej správa celkom milo? Necháva jej listy v skrinke, píše jej pekné správy. Kto to je?
Knox ju od prvého roku pozoruje. Tajne ju obdivuje, miluje jej krásu a inteligenciu. Avšak, nemôže nič spraviť, keďže chodila s jeho najlepším priateľom. No láska a city sú silnejšie. Ani on sa nedokáže preniesť cez to, čo sa Ave stalo. Snažil sa zistiť viac informácii o tom osudnom dni, no nič viac nezistil.
Ava a Knox trávia čím ďalej viac spoločného času. Zbližujú sa, dôverujú si, obdivujú sa navzájom. 
Nemôžu sa však milovať. Sú mladí a musia myslieť na svoje rodiny a ciele. 
Zistia, kto ju znásilnil? Ako dopadne ich vzťah? Prestane byť Ava šikanovaná?

 
„Tulip, predstavoval som si ťa, sníval som o tebe, prežil som toľko dlhých nocí bez teba... Nič z toho, čo som zažil, nemalo bez teba žiadnu cenu... ani pláže, ani hory, ani obloha, pretože ťa potrebujem, potrebujem ťa, potrebujem ťa. Si jediná, kto ma pozná, kto ma vidí takého, aký som vo vnútri.
 
Táto kniha ma v prvom rade upútala pôvabnou obálkou. Keď som sa konečne do nej pustila, nevedela som sa od príbehu odtrhnúť. Kniha bola od samého začiatku pútavá. Autorka nás rovno vhodila do deja, čo bolo skvelé. 
Hlavná postava Ava bola dokonalo vykreslená. Silná, mladá žena s ťažkou minulosťou a so škaredou prítomnosťou. Dievča, ktoré sa ničoho nebojí, bojuje nie len kvôli sebe, ale aj kvôli svojmu bratovi. 
Knox je bohatým a skvelým futbalistom, ktorý má skvelú budúcnosť pred sebou. Všetko vyzerá ružovo, no ani on to nemá vôbec ľahké. Stará sa o svoje závislé dvojča a nenápadne dohliada aj na Avu.
Knox predstavuje ďalšiu silnú postavu, ktorá má srdce na správnom mieste a vie, čo robí. Miluje Avu. 
Postavy v tomto príbehu vyvolali vo mne toľko silných emócií. Pristihla som sa pri tom, ako mi slzia oči. Tá krásna obeta, ohromná sila lásky. Ach, tento príbeh si získal moje srdce, či už svojou témou, postavami, láskou, erotikou, skvelým vykreslením. Všetkým. Dokonalá kniha. Prosím si viac takýchto príbehov. ♥

Pin on Dear ava


 
 
 
 
Veľmi, veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Pandora za tento nádherný príbeh, ktorý ste nám priniesli ♥. 
 
 
 
 
 








 
- milujte a čítajte, vaša Miška :)






















 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *