Hotel

by - 7.8.22


Hotel
Pamela Kelleyová


Pôvodný názov: The Hotel
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
 

Hotel Whitley je rodinným hotelom na ostrove Nantucket. Je to rodinný hotel, čo znamená, že každý jeden člen rodí zastáva istú pozíciu v hoteli. 
Paula doteraz pracovala ako účtovníčka, s peniazmi a číslami jej to išlo parádne. Keď sa však začne sťažovať viac a viac ľudí, starý otec, ktorý hotel vlastní sa rozhodne jeho vnučku Andreu vymeniť za nekonfliktnú a príjemnú Paulu, ktorá je presným opakom Andrei. Andrea to nepríjme najlepšie a na Paulu sa nahnevá. Netuší však, že Paula je v tom úplne nevinne, to všetko vymyslel starý otec. 
V príbehu vystupuje aj Nick, Paulin brat. On je hlavným šéfkuchárom v hoteli. Varí bravúrne. Ďalšou postavou je Bella. Herečka, ktorá prišla na ostrov dopriať si oddych od práce a a hektického života. Nick a Bella si padnú do oka, no kilometre a dočasná dovolenka nepustia, iba žeby to bolo inak. 
Andrea dostáva v príbehu tiež svoju časť. Cíti sa byť degradovaná práve tým, že namiesto generálnej riaditeľky sa z nej stal komorník. Avšak, práve na tejto pozícii stretáva zaujímavých ľudí, môže návštevníkom pomáhať, odporúčať okolité reštaurácie a cíti sa oveľa lepšie ako riaditeľka. Zvažuje, že z hotela odíde a začne nový život niekde inde. Podarí sa jej to? 
Do hotela prichádza David. On má za úlohu pomôcť Paule pri riadení hotela a zistiť, či sa skutočne na túto pozíciu hodí. David je tu tiež len na pár mesiacov a Paula to veľmi dobre vie. 
Ako sa rodina Whitley popasuje s nečakanými udalosťami? Nájde si každý svoju osudovú lásku?

 
„Na nové začiatky.
„To znie dobre.“ Štrngol si pohár o ten jej.
„Naozaj si tú ponuku odmietla?
„Áno. A vôbec to neľutujem. Dnes ráno som sa zobudilo a rozhodnutie prišlo samo.
 
Kniha ma v prvom rade zaujala svojím názvom. Hotel. To bude niečo pre mňa. A veru aj bolo. Keďže som kedysi pracovala v hotelierstve, dokonca aj teraz niečo také študujem, chcela som si prečítať práve niečo z tohto odvetvia. Táto kniha mi príjemne sadla. A uznajte, nie je práve aj tá obálka jemná a zároveň krásna :)? 
Autorka nám ponúkla pohľad na vec z viacerých uhlov. Z pohľadu generálnej riaditeľky, šéfkuchára, herečky ale aj komorníčky. Možno to znie ako chaos, no verte mi, ani neviete ako, a pekne si na to zvyknete. Niekde som si prečítala, že autorka vymyslela postavy, ktoré by čitatelia chceli mať za priateľov. A áno, presne takto som sa cítila. Všetky postavy boli skvelé, príjemné, ale aj poučné. Skvelé oddychové čítanie, ktoré sa hodí na toto letné obdobie. Všetky postavy mi sadli tak isto ako príbeh, prostredie a téma. Hotelierstvo je zaujímavé odvetvie a ja som si v ňom zažila všetko možné. Aj to dobré, aj to zlé :). Teraz sú to už len spomienky. Kniha je super, rozhodne odporúčam, ak hľadáte niečo, pričom si parádne oddýchnete, zamilujete si okolie, ale aj postavy :). 


 
 
 
 
Srdečne ďakujem vydavateľstvu Fortuna Libri za tento skvelý príbeh a možnosť zrecenzovania knihy ♥.
 
 
  
 
  






 
- príjemné čítanie želám, vaša Miška :)























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *