Stalo sa v lete

by - 29.8.22


Stalo sa v lete
Tessa Bailey


Pôvodný názov: It Happened One Summer
Žáner: Romantika
Séria: Bellinger Sisters
Diel: 1.
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Pandora
 

Piper je rozmaznaná 28 ročná mladá baba, ktorá nepozná nič iné len žúrky, alkohol, módne drahé oblečenie a luxus. Všetko sa ale zmení, keď sa dostane do väzenia. Jej nevlastný otec ju pošle do Westportu, kde má stráviť 3 mesiace a dokázať tak, že vie vôbec niečo robiť a nie len zabávať sa. Ide sa jej tam veľmi ťažko, našťastie pre Piper s ňou ide aj jej mladšia sestra Hannah. Obidve sa tak ocitnú vo Westporte, kde sa to hemží staršími, ale aj mladšími ľuďmi, ktorí žijú najmä z lovu krabov. Inak to nie je ani s Brendanom, ktorý je kapitánom na lodi, ktorá sa živí lovením krabov a iných rýb. Je drzý, ale extrémne sexy. To isté si myslí aj Piper o ňom a on o nej. 
Prečo je k nej ale taký nepríjemný? Pretože mu prevrátila svet naruby.
Piper sa chce čo najskôr vrátiť do Los Angeles a pokračovať vo svojom starom živote. Keď však uvidí toto malé mesto, aj jej padne do oka, najmä ľudia, ktorí tam žijú. Toto mestečko má niečo spoločné s jej rodinou a preto má k nemu väčší citový vzťah. 
K Brendanovi začína cítiť niečo viac, rovnako ak k ľuďom a mestu. So sestrou sa rozhodnú premeniť ich krčmu, ktorú zdedili na niečo krajšie, útulnejšie. Miesto, kam sa budú ľudia radi vracať a tráviť tam spoločný čas a práve toto im môže zaistiť miestenku domov. 
Chce vlastne odísť domov? Čo Piper v skutočnosti chce? Túži zostať pri Brendanovi, s ktorým našla skutočný domov? Alebo túži po filtroch, trblietkach a paparazzoch? Čo to dievča chce? 

Bol som vonku uprostred tej prekliatej búrky a myslel som na teba. Myslel som na to, ako sa dobre vynímaš v mojej záhrade. Myslel som na to, ako na mňa čakáš na konci móla v prístave. Ako tam stojíš pri západe slnka len preto, aby som sa ťa pohľadom mohol dotknúť skôr, ako sa dotknem pevniny.“    
 
Stalo sa v lete je jedna sladká, romantická-erotická kniha ako stvorená na toto letné obdobie. Nielenže sa zamilujete, ale aj poriadne osviežite. Príbeh, ktorý vám ostane ešte dlho v pamäti ♥.
 
Autorka nám ponúkla poriadnu zmenu hlavnej postavy Piper. Na začiatku rozmaznané dievča a ku koncu dospelé mladé žieňa s poriadnou dávkou humoru a rozumu. Toto sa mi skutočne páčilo. Nemusí byť v knihe každá postava dokonalá. Ide o to, ako sa príbeh skončí a či sa hlavné postavy niečo naučia a využijú to. Práve toto sa stalo tu, v tomto príbehu.
 
Mne sa hlavné postavy extrémne páčili. Piper, ktorá je príliš sexy, zo začiatku jej chýbal rozumček, no potom zistila, o čom je skutočný život a že to nie je len med lízať. 
Brendan, ten bol tiež super. Jeho zmýšľanie, romanticko-erotická duša. Vášeň, ale aj odhodlanie a správne rozhodnutia. To je Brendan.
 
Tento príbeh som si veľmi užila. Aj keď som sa pristihla, že som niekedy utekala k telefónu, takže som nevenovala plnú pozornosť knihe, no aj tak sa mi to páčilo a rozhodne sa neviem dočkať príbehu o jej sestre :3. 


 
 
 
 
Srdečne ďakujem vydavateľstvu Pandora za poskytnutie knihy na recenziu ♥.
 
 








 
- príjemné letné čítanie prajem, Miška :)
























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *