Kráľovstvo tela a ohňa

by - 20.9.22

 

Kráľovstvo tela a ohňa
Jennifer L. Armentroutová


Pôvodný názov: A Kingdom of Flesh and Fire
Žáner: Fantasy
Séria: Z krvi a popola
Diel: 2.
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 

Poppy, ako ju volajú najbližší, no tiež známa ako Nepoškrvnená bola cestou ku kráľovnej povýšených unesená jej strážcami. Hawke nie je ten, za koho sa vydáva, ale je to Pán Temnoty, princ Solisu. Práve on uniesol Poppy, s cieľom zameniť ju za svojho brata, ktorého v zajatí držia Povýšení. Jeho plán znel skvelo, pokým bližšie nespoznal samotnú Poppy a nezistil, že to je jedna skvelá osoba, do ktorej sa totálne zamiloval. 
Ona však k nemu cíti nenávisť a odpor, alebo si to všetko len namýšľa? Nevie mu odpustiť práve to, že jej celý ten čas klamal a nepovedal skutočnú pravdu o sebe. Stalo sa však to, čo sa stalo a niet cesty späť. Hawke, teda princ Casteel, otvoril Poppy oči a povedal jej kto v skutočnosti Povýšení sú a čo od nej chcú. Nemohla uveriť, že tak dlho s nimi žila a nič si nevšimla. 
Spoločne s princom trávia veľa času a dozvedajú sa viac jeden o druhom, pociťujú k sebe určité city, no nechcú im dať priestor, najmä Poppy sa štíti všetkého. Uzavrú spoločnú dohodu. Princ oslobodí svojho brata a Poppy mu s tým pomôže, ak aj on pomôže oslobodiť jej brata. Aby dosiahli to, čo plánujú, rozhodnú sa vziať. Poppy tak bude chránená a bude mať vyššiu moc. Netušili však, že im plány skríži láska.
V tejto knihe nás čakajú mnohé nečakané odhalenia, zvraty, veľa krvi, lásky, ale aj mnoho otázok a strachu. Okrem iného očakávajte skvelú silnú ženskú postavu a sexi Castella, či vtipné vedľajšie postavy.


No tentoraz som bola Poppy a on Castell, môj skutočný princ.“    
 

 
Z krvi a popola bola jedna skvelá kniha, ktorá ma tak navnadila na túto sériu, že som sa nevedela dočkať pokračovania. Pretože ten koniec prvej knihy? No, čo si budeme hovoriť. 
Konečne sme sa vďaka skvelému vydavateľstvu Zelený kocúr dočkali pokračovania. Najprv by som chcela zložiť poklonu prekladateľke, pretože takú hrubú knihu preložiť muselo stáť veľa času. Aj keď som si počas čítania všimla nejaké chybičky, nevadilo mi to extrémne. Ďalej k hrúbke knihy. 655 strán, avšak pevná väzba, tak krásne sa bude vynímať na poličke vedľa svojej "sestry". Spočiatku ma tie strany odrádzali, keď som bola na konci, chcela som viac!
Táto kniha, toto pokračovanie je rozhodne oveľa viac sexi ako prvá kniha. Akože prvá bola pre mňa úplne dokonalá, no v tejto knihe dostanete viac lásky, viac intímnych chvíľ, oveľa viac krvi, predstierania, ale aj skutočných citov.
Prvá polovica knihy bola pre mňa nudnejšou časťou. Akosi sa tam pre mňa nič nedialo, len Poppy a Casteel sa viac spoznávali. Tie intímne chvíle som "žrala", ale chýbalo mi tam niečo viac.
V druhej polovici to už bolo o niečom inom. Akčnejšie, tajomnejšie, záhadnejšie. Veľmi som túžila zistiť, čo sa to tam deje, kto vlastne Poppy je. Bolo to magickejšie a veľmi dobré.
V tejto časti spoznávame veľa veľa nových postáv ako dobrých, tak aj zlých. Ocitáme sa na nových miestach až putujeme do kráľovstva.
No a ten koniec? To bolo teda niečo, už viem, čo mal každý na mysli, keď prečítal túto knihu.   
 

 
 
 
 
Veľká vďaka za vydanie tejto knihy ako aj za knihu na recenziu patrí vydavateľstvu Zelený kocúr. ♥
 
 
 

 







 
- podľahnete sexi princovi Casteelovi? Miška ♥


























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *