Posledný let

by - 14.9.22


Posledný let
Lacie Waldonová


Pôvodný názov: The Layover
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
 

Ava má pred sebou posledný let ako letuška pre leteckú spoločnosť predtým, ako sa z nej stane manželka. Jej budúci manžel nesúhlasí s tým, aby pokračovala v tejto práci. Chce jej dopriať oddych, pohodlie, luxus a rozmaznávať ju drahými vecami tak, ako si to zaslúži. Rozhodla sa mu vyjsť v ústrety a posledný let si užiť čo najviac.
Všetko sa ale zmení, keď členmi posádky a jej kolegami sa stane energická Gen a lámač ženských sŕdc Jack Stone, o ktorom rozpráva každá jedna letuška spoločnosti. 
Ava neverí, že mohla dostať práve túto zostavu, no nič iné jej neostáva, veď je to jej posledný let. 
K Jackovi sa správa arogantne, ona ho aj napriek tomu zaujala. 
Cestujú však do Belize, čo je snom pre každého človeka. Rozhodnú sa pre operáciu Pen. Spojiť Gen s pilotom Paulom, pretože oni dvaja sú si súdení. 
Ava s Jackom nechtiac trávia spolu viac a viac času. Avu čaká doma snúbenec a Jack má hroznú povesť. Ava však pochopí, že lietanie z jednej krajiny do druhej je pre ňu životom a netúži sa usadiť na jednom mieste a vzdať sa tejto, pre ňu úplne úžasnej práci. Jack ju začne priťahovať a vyzerá to tak, že to je dosť obojstranné, aj keď sa ona voči tomu silno bráni.
Možno sa im osudným stane neočakávaný deň naviac.
Podarí sa im operácia Pen?
Ako dopadne romantický let a nechcená dovolenka na Belize v spoločnosti sexi stevarda? 


„Haló svet! To som ja, Ava Greenová, nezávislá žena a profesionálna tuláčka.“
 
 
Na Posledný let som sa dosť tešila. Je o mne známe, že zbožňujem lietadlá a lietanie a letiská a letušky a všetko okolo toho. Preto som sa chcela dozvedieť viac o tomto pracovnom nasadení a hlavne o tom, ako to prebieha priamo počas letu zo strany letušiek a stevardov. 
Myslím si, že táto úloha bola splnená. Dozvedela som sa primerane všetko, čo som chcela vedieť a dokonca som bola obohatená o romantiku z tohto prostredia. Čo viac si priať?!
Ava ako hlavná postava bola vyrovnaná mladá žena, ktorá však presne nevedela, čo vlastne chce a kam speje jej život. Počas tohto letu hľadala samú seba, čo sa jej aj nakoniec podarilo. Dokonca našla niečo viac. Síce ma miestami štvalo to jej správanie a neoverené informácie, na základe ktorých následne súdila iných. Bola však spontánna a užívala si život, čo bolo osviežujúce. 
Jej priateľka letuška Gen, to bolo teda číslo. Mohla by som povedať, že úplne šiši, ale so srdcom na správnom mieste a pre svojich kamarátov by spravila aj nemožné. 
Jack bol tiež chlap so srdcom na správnom mieste. Veľa ľudí si o ňom myslelo zlé veci, no nikto si to skutočne neoveril, a teda bol neprávom obvinený. Ako postava mi úplne sadol.
Celý príbeh bol taký letný a príjemný. Oddychový a jemne romantický. Rozhodne som si to užila :). Kľudne by som si prečítala viac príbehov z tohto prostredia lietadiel ;).
V tejto knihe si zalietate, zabavíte sa, spoznáte krásne tajné zákutia, objavíte nové priateľstvá a lásky, ale aj nájdete samých seba. 

 
 
 
 
   Srdečné ďakujem patrí vydavateľstvu Fortuna Libri za poskytnutie recenzného výtlačku ♥.
 
Knihu si môžete zakúpiť tu:
 
 
 
  





 
- bude toto aj váš posledný let? Miška :)























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *