Zázrak

by - 25.9.22


Zázrak
Maya Sinay


Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria
Séria: Biela romantická séria
Diel: 4.
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: na náklady autorky
 

Bea si žije celkom dobrý život. Má skvelú rodinu, síce nie je pokrvná, ale komu na tom záleží. Jej najbližší sú tu jeden pre druhého a vždy si pomôžu aj keby bolo najhoršie. Bea má aj priateľa, pokým sa z neho nevykľuje zahýbač. Bea sa rozhodne využiť ponuku a odchádza do Talianska, kde začína nový život. Nájde si prácu, nových kamarátov a prvýkrát sa skutočne zamiluje. Bea nie je žiadne mladé dievča, ale vyzretá štyridsiatnička, ktorá si čo-to v živote poskúšala. Taliansko si zamilovala na prvý pohľad a rozhodla sa kúpiť si tam dom spolu s jej veľko rodinou. Všetko by to bolo dokonalé, keby Bea mohla mať deti. Toto jediné jej bolo odopriate. Jej najlepšia priateľka Alex však v jej veku práve čaká bábätko. Aspoň na to sa môže tešiť spoločne s ňou. Ako sa vyvinie vzťah s neznámym? Dokáže nájsť Bea pokoj?


„Mala som pocit, že tam skutočne patrím a on ma nechce pustiť. Prvýkrát v živote som niečo také zažila. Aj keby to nemalo pokračovať, tak to stálo za to. Pretože moje ja stále neverilo, že by táto nádhera mohla trvať navždy. Konečne som vedela, čo znamená niekoho milovať.“
 

Na ďalšiu knihu z Romantickej série od autorky Mayi Sinay som sa už veľmi dlho tešila. Konečne je kniha tu a je úplne úžasná. Na prvý pohľad vás rozhodne zaujme hrúbka knihy, pretože táto kniha má "len" 158 strán, avšak tieto stránky sú nabité toľkými silnými emóciami, že by ste tomu ani len neverili. 
Autorka nám prináša krásnu bielu knihu s názvom Zázrak, kde hlavnou hrdinkou je Bea, ktorú (ak ste sériu čítali) poznáte ako najlepšiu kamarátku Alex, predchádzajúcej hrdinky. Pri čítaní tohto príbehu som sa cítila krásne. Žiadne negatívne postavy, všetko čisté a krásne. Takéto by to malo byť aj v skutočnom živote. Budem sa opakovať, no inak sa nedá. Silné a srdcervúce priateľstvá, rodinné vzťahy a ešte zdrvujúcejšie príbehy postáv. Toľko pocitov, ktoré som mala počas čítania tejto útlej knihy, to je niečo. Niekedy viete, že nepotrebujete 500 stranovú knihu, aby ste si z príbehu niečo odniesli, ale stačí vám málo. Ja som za tento príbeh vďačná. Pre mňa to bolo niečo krásne a magické. Jasné, že niekedy by ste niektorým postavám dopriali fackovací kúpeľ, no aj to patrí k tomu. :D 
Ach, už teraz sa neviem dočkať pokračovania z tejto série. ♥   
 



 
 
 
 
   Obrovské ďakujem patrí úžasnej autorke, ktorá nám prináša silné ženské postavy, s krásnymi dušami a s ešte lepšími príbehmi. ♥
 
 
 
  




 
 
- prečítajte si tento Zázrak aj vy, Miška :)
























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *