Lásky z karamelu

by - 20.1.23


Lásky z karamelu
Katarína Kuniková



Pôvodný názov: Lásky z karamelu
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022 
Vydavateľstvo: MAFRA Slovakia
 

Alicin celkom normálny život sa zmenil narodením jej dvoch dcér. Na všetko bola (takmer) sama a musela sa naučiť zvládať nečakané udalosti za pochodu. Po svojom boku predsa len mala skvelého brata, úžasnú kamarátku a krásne dcéry, ktoré jej robili radosť, ale aj starosť. O tom je predsa život. Naučila sa v ňom pohybovať a zvládať všetky situácie, ktoré jej osud pripravil.
 
Chýbal jej už len chlap. Na tých veru nemala šťastnú ruku. Radosť jej prináša aj jej cukráreň, kde pečie tie najlepšie zákusky v širokom okolí. Keď jej do života vpadne mladý, pohľadný muž, všetko sa zmení. Roky bez chlapa spravia svoje a telo začne reagovať aj na tie najbežnejšie pocity. 
 
Dokáže však znova milovať? Alebo už prestala veriť všetkým mužom?
 
S dcérami majú krásny vzťah, aj keď nie vždy to tak bolo. Alica spomína aj na tie staré časy, aj na časy výchovy. Najlepšia kamarátka je jej každodennou oporou a robí pre všetky tri čo sa dá.
 
Nový chlap, Max, nabúra jej bariéru a nie je to len jeho sexy výzorom.
 


„Túžba po sladkých delikatesách je rovnako návyková ako túžba byť milovaná.    

 
Tak toto bola poriadna nálož. Kniha, ktorú som si zamilovala hneď po pár stranách.
 
Neviem, čím to je, ale posledné dni sa mi do rúk dostávajú samé skvelé knihy a to od slovenských spisovateliek. Ako napríklad aj táto, Lásky z karamelu.
 
Kniha, ktorá má silnú ženskú hrdinku, ťažkú minulosť za sebou a krásnu budúcnosť pred sebou. Táto kniha si ma extrémne získala. Veľmi sa mi páčil autorkin štýl písania. Bolo to celé také svieže, krásne, ale aj ťažké. Vtipné, no aj vážne. Srdcervúce, ale poučné. V knihe boli skvelé postavy. Bolo z nich cítiť lásku, dobrosrdečnosť a veľmi dobre sa to celé čítalo. Ja som sa cítila pri knihe príjemne, aj keď tam boli silné životné situácie, hlavná postava mi veľmi sadla. Vyrovnaná žena, ktorá spraví pre svoje deti všetko na svete. Naozaj krásne. Autorka riešila tému vekového rozdielu vo vzťahoch a myslím si, že to zvládla bravúrne. Budem sa opakovať, ale skutočne skvelé čítanie. Spleť emócií, paradoxov a lásky vo všetkých formách.
 
Musíte si prečítať, pretože ani len netušíte, čo za príbeh ukrýva táto jemná karamelová obálka. Verím, že si postavy a celý dej zamilujete tak, ako ja. 
 
Aj keď sa jedná o útlu knihu, je plná krásnych myšlienok, silných hrdinov a popretkávaných osudov. 
 
Knihu si môžete so sebou zobrať kamkoľvek, pretože sa zmestí do kabelky, alebo len tak, do ruky. 
 
 
 
    


 
 
Veľké ďakujem za tento príbeh, ktorý som mohla zdieľať s postavami patrí vydavateľstvu.  ♥
 
 
 
 






 
- nezabudnite si so sebou zobrať karamelku, Miška







You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *