V znamení rubína

by - 16.1.23


V znamení rubína
Majka Danihelová


Pôvodný názov: V znamení rubína
Žáner: Fantasy, Romantika
Séria: Kronika strateného impéria
Diel: 2.
Rok vydania: 2022 
Vydavateľstvo: Venupress
 

Ametystový les sa mení. Lampáš nie je tým, za čo ho všetci majú a Meggie zažila na vlastnej koži, čo je to byť mŕtvym človekom a vrátiť sa späť medzi živých.
 
Vitajte v pokračovaní knihy V znamení ametystu
 
Meggie, Lia a Tori sú nerozlučnou trojicou, ktorá vždy stojí pri sebe a pomáhajú si najviac ako vedia. Jedine smrť ich môže rozdeliť. Meggie sa však nečakane znova objaví medzi živými a nikto to nevie pochopiť. Ako to je možné? Všetky otázky hneď dostanú svoje odpovede. 
 
Meggie nezohrala ešte dôležitú úlohu, s ktorou sa narodila. Jej poslanie, o ktorom ani ona nevie, nie je práve najkrajšie. Princ Sky jej pomáha odhaliť jej skutočné ja. V tomto svete, ktorého súčasťou sa stala aj Meggie, sa dejú čudné veci. 
 
Sky má mnoho tajomstiev a jeho správanie je nadmieru zvláštne. Lia a Tori vedia toho viac, ako by mali a kráľovná je poriadna beštia.
 
Meggie so svojimi kamarátmi a princom Sky-om majú v rukách budúcnosť tohto národa. Podarí sa im všetkých zachrániť, alebo všetkých zahubia?
 
Toto pokračovanie je plné tajomstiev, záhad, ktoré uzrú svetlo ametystového sveta, popretkávané láskou, intrigami, nenávisťou a silnou mocou.
 
  


„Sľubujem, že ťa budem navždy milovať, pokiaľ nedopustíš, aby nám vzali to jediné, čo nám ešte zostalo. 
Slobodnú vôľu.    

 
Po niekoľkých rokoch od vydania prvej knihy z tejto série sme sa konečne dočkali tohto totálne dokonalého pokračovania. Priznám sa, mala som strach z toho, či budem vedieť, o čo v sérii ide, keďže som prvú knihu čítala hneď ako vyšla. Dokonca som si vtedy zakúpila knihu priamo od Majky aj s tematickými darčekmi a podporila jej tvorbu ♥. Moje obavy však boli zbytočné. Po prvých úvodných stranách som hneď vhupla do deja, presne som vedela, čo sa udialo v jednotke a mohla som sa znova začítať do tohto magického sveta plného
voktarianov, víl, mágie, krutosti a lásky.
 
Kniha ma hneď ohúrila krásnou obálkou, ktorá ladí s jednotkou. Následne to boli mapy a v neposlednom rade samotný príbeh. Kniha má cez 500 strán, ktoré sú nabité emóciami, dobrodružstvom, smrťou, spoznávaním a nečakanou spoluprácou k záchrane sveta.
 
Počas čítania tohto mega fantasy príbehu som si niekedy myslela, že čítam akýsi zahraničný bestseller, také grády má táto kniha. Neskutočne premyslený svet. Postavy, ktoré vás budú miestami iritovať, ale zároveň ich budete milovať. Nečakané zvraty v deji a v správaní postáv, ktoré vám vyrazia dych a nebudete tomu veriť. Toto je také fantasy, že počas čítania budete oči vyvaľovať. Obdivujem Majku (autorku) a dávam pred ňou (imaginárny) klobúk dolu, pretože toto je fakt skvost. Na slovenskej knižnej scéne v žánri fantasy je toto top topov (aspoň za mňa). 
 
V knihe nájdete všetko, čo by mala skvelá fantasy obsahovať a rozhodne sa nebudete nudiť. Majka dokázala vo mne prebudiť všetky druhy emócií.
 
Nejdem vám viac prezrádzať, pretože by som vám pokazila čítanie a to určite nechcem. Poviem vám už len toľko, že toto budete určite milovať. Ak čítate fantasy, táto vám vo svojej zbierke nesmie chýbať! 
 
Ak ste (čistou náhodou) nečítali jednotku, rozhodne to musíte napraviť, verím, že vás táto recenzia navnadila. 
 
Ešte posledné slová: mi-lu-jem všetko na tejto sérii a neviem sa dočkať pokračovania ♥.
 
 
 
    


 
 
Obrovské ďakujem patrí skvelému vydavateľstvu Venupress za vydanie tejto knihy a za umožnenie recenzovania. ♥
 
 
 
 
 






 
- vstúpte do strateného sveta, Miška






You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *