Nelám mi krídla

by - 2.1.24


Nelám mi krídla
Kristína Ježovičová


Pôvodný názov: -
Žáner: Young Adult
Séria: Nelám mi
Diel: 2.
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Venupress
 

Jej život ani zďaleka nie je jednoduchý. Žije so svojou starou matkou, ktorá jej strpčuje každú jednu sekundu života. Hnusne páchnuci dom, všade neporiadok a stará matka, ktoré nikto nevyhovie. Sama žije v neporiadku. Vitajte vo svete Dafné.
 
On sa presťahoval k svojmu starému otcovi, ktorého kedysi mal veľmi rád. Teraz je to ale iné. Starý otec je chorý a je to s ním horšie a horšie. Každý nový deň predstavuje nové nechcené udalosti, ktoré zasahujú do života všetkých okolo. Vitajte v Dominikovom svete.
 
Keď sa Dafné a Dominik stretnú, neveští to nič dobré. Ona je podľa druhých postrachom pre všetky dospievajúce deti. Neštíti sa pred ničím a nikým, nosí vyzývavé oblečenie a správa sa vulgárne. Je to však jej skutočné ja, alebo niečo hlboko vo svojom vnútri skrýva pred zrakmi iných? Nemá nikoho, o koho by sa mohla oprieť. Jej matka ju nechala napospas svojej matky a prediera sa životom sama.

On je slušný chalan, ktorý má však svoje vnútorné problémy, s ktorými si nevie pomôcť. Vyzerá totálne dokonalo, no je to skutočne tak? Ukrýva aj on niečo? Obaja si ale padnú do oka a pre oboch to predstavuje skazu.
 
Ako to tieto mladé duše všetko dokážu prežiť?
 
Nelám mi krídla ... 
 
 
Dlho som zvažoval, čo urobiť. Odhrnúť jej vlasy z očí, pohladiť ju po líci, skryť jej dlaň do tej svojej, no dvere sa otvoria vo chvíli, keď som sa jej chcel konečne dotknúť.“     

 
Doteraz nebudem chápať, ako Kika Ježovičová prichádza na tie svoje príbehy, postavy a dej. Ako to dokáže všetko takto vymyslieť, zakomponovať a opísať.
 
Priznám sa, počas čítania som si niektoré udalosti a priestory predstavovala tak živo, až som mala strach. Neviem si predstaviť žiť život ako mladá Dafné. No ono aj v skutočnosti je mnoho takýchto detí, ktoré to majú ťažké a my súdime len podľa toho, čo hovoria ostatní. Nikto nevidí do duše druhého a utvára si myšlienky na základe zovňajška.
 
Táto kniha je obrazom toho, ako funguje dnešná mládež. Niektoré deti si ani neuvedomujú ako im je dobre, nič nevyhnutné im nechýba a stále nemajú dosť. Iní sú zasa vďační za to málo, čo majú. Niekto berie lásku blížnych za samozrejmosť, iní ju postrádajú a túžia aspoň po láskavom pohladení.
 
Takéto sú moje myšlienky po dočítaní tohto emocionálneho príbehu.
 
Myslím, že táto kniha nie je pre všetkých. Je pre tých, ktorí majú otvorené mysle a nezľaknú sa krutosti a nečakajú sladký príbeh. Tu ide o horkú realitu bez obalenia v práškovom cukre!
 
Sladké, teda horké čítanie prajem, drahí čitatelia s knihou Nelám mi krídla. 
 
 

 
 
Som veľmi veľmi vďačná vydavateľstvu Venupress za možnosť stať sa ich ambasádorkou a ďalej šíriť ich krásne knihy medzi vás. Jednou z ich kníh je aj táto Nelám mi krídla, ktorú si môžete za skvelú cenu zakúpiť práve u nich na webe:
 



  

 




 
- dočítania, priatelia.
Miška💜

















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *