Poďakovanie sponzorom + merch

by - 28.2.20

SlavCon Ambasádorstvo





Počas nášho stretnutia, o ktorom ste si mohli prečítať v predchádzajúcom článku, sme dostali aj krásne darčeky nie len od sponzorov, ale aj krásny SlavCon merch :).

Teraz by som vám ho chcela bližšie priblížiť :)


Sponzory SlavCon-u

Každý festival aby mohol fungovať má aj určitých sponzorov. Festival SlavCon sponzorujú

Nestlé
- od ktorých sme my dostali kávu, lentilky, čokoládu a iné sladkosti



Figaro
- od ktorých sme tiež dostali sladké



A nejaké osobné darčeky od našej Jaji
- zápisník, pero, kľúčenky

Nesmiem zabudnúť spomenúť vydavateľstvo Grada, ale o ňom v ďalšom článku :)


SlavCon Merch


Takisto sme dostali aj SlavCon Merch, bez neho by to nebolo ono :)

Potešili sme sa krásnou SlavCon plátenou taškou, krásny perom, s ktorým je možné písať aj na dnešne smartfóny a nádherný hrnček. Ja mám v čiernej farbe a neviem sa na neho vynadívať :3





Osobne, by som sa chcela veľmi pekne poďakovať za tieto úžasné veci, ktoré sme dostali ♥.

Keby ste si vy mali vybrať sponzorov, kto by to bol? :)


- dovidenia, Miška :)




You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *