Čajovňa v Tokiu

by - 23.11.22


Čajovňa v Tokiu
Julie Caplin


Pôvodný názov: The Little Teashop in Tokyo
Žáner: Romantika
Séria: Romantické úteky
Diel: 6.
Rok vydania: 2022

Vydavateľstvo: Grada
 

Tokio je úplne iný svet a Fiona to cíti od prvého vkročenia do tejto krajiny. Nevedela sa dočkať mentorovania pod známym japonským fotografom. Jej nadšenie sa náhle zmení, keď sa dozvie, že jej mentor sa zmenil a bude to niekto iný. Niekto, kto sa volá Gabe. Čistou (ne)náhodou sa s týmto Gabe-om poznajú, aj keď on ju zo začiatku nespoznáva. 
Fiona je v rozpakoch. Nikdy nedúfala, že niekedy stretne svoju školskú katastrofu. Neostáva jej však nič iné, len to akosi pretrpieť.
Spoločnosť jej robia skvelé 3 generácie Japoniek. Matka, dcéra a vnučka. Každá predstavuje inú kultúru, v ktorej vyrastali, a preto sa každej páči niečo iné. Fiona spoznáva krásne zákutia Tokia ako sú sakury, bonsaje, hora Fudži, moderné, ale aj tradičné výstavy. Fiona fotografuje všetko, čo ju zaujme ale snaží sa urobiť jedinečné fotografie, ktoré bude môcť v Anglicku vystaviť. Čím viac času trávi so svojím mentorom, tým sa jej city dostávajú na povrch. On je však nepríjemný chlapík, zaslepený láskou k nedosiahnuteľnej žene. Fiona to všetko vidí a nechce zo seba spraviť náhradu. Uvedomí si Gabe, koho má pri sebe? Nájde Fiona to, po čo do Tokia prišla?
 


„Vo chvíli, keď som ti povedal, že by ti na mne nemalo veľmi záležať. Zdvihla si bradu, ako keby si bola odhodlaná o mňa bojovať. A ja som sa zrazu tiež cítil trochu zamilovaný, pretože si ma mala ďalej rada aj napriek tomu, že som ťa od toho odrádzal.    
 

 
Čajovňa v Tokiu je ďalšou knihou od skvelej Julie Caplin, ktorú musíte mať prečítanú. 
 
Magické Tokio, japonské Sakury, bonsaje a typické čajové obrady. Ak chcete toto všetko zažiť, rozhodne si knihu prečítajte. A čo viac dostanete?

Príbeh o Fione a jej fotografovaní je príjemný aj keď miestami sa pre mňa zdal príliš dlhý a aj samotné čítanie tejto knihy mi trvalo dlhšie. Avšak, ten koniec mi to bravúrne vynahradil. Vtedy som sa cítila príjemne. 

Fiona sa mi páčila, čo nemôžem povedať o Gabe-ovi. On bol taký nemastný, neslaný, drzý a miestami nepríjemný. Veľmi sa mi ale páčili Japonky a japonská kultúra a ich tradície. Keďže som veľký milovník čajov, rozhodne mi toto sadlo najviac. Páčila sa mi téma fotografovania, keďže sama rada fotím, síce nie na takej úrovni, ako hlavné postavy, ale predsa len som sa cítila bližšie v tejto téme. Zažije tu čaro čajových obradov, objavíte kúzelné miesta a strávite príjemné chvíle v Tokiu.

Rozhodne príjemná kniha, avšak nie úplne jedna z najlepších od autorky. Zatiaľ mojím favoritom je Hotelík na Islande.

 
 
     
 
 
 
 
Veľké ďakujem patrí kníhkupectvu PreSkoly.sk za recenzný výtlačok tejto knihy ♥.
 

 
 








 
- ku knihe patrí jeden dobrý čajík, Miška



























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *