Škandalózna princezná

by - 5.11.22


Škandalózna princezná
Jodi Ellen Malpasová


Pôvodný názov: The Controversial Princess
Žáner: Romantika
Séria: Kráľovská aféra
Diel: 1.
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Ikar
 

Britská princezná Adeline je skutočne škandalózna. Svoje voľné chvíle trávi v spoločnosti mužov a šampanského. Keď sa niečo pokašle, má na to svoj tím, ktorý sa o všetko postará. Jej osobný strážca je tu vždy pre ňu a drží jej stránku. Mnohí by si pomysleli, aké šťastie je byť skutočnou princeznou, rozmaznanou a mať pritom všetko, čo si zažiada. Avšak, ako to býva zvykom, človek chce to jediné, čo nemá. Adeline túži po slobode, po skutočnej láske a chce uniknúť z rodiny plnej klamstva a pretvárky. 
Počas osláv svojej tridsiatky spoznáva sexy amerického herca, ktorému ležia pri nohách všetky ženy, jedine Adeline nie. No, všetko sa to zmení.
Obaja si padnú do oka a začnú sa tajne stretávať. Slovo dalo slovo, telo dalo telo a vášeň zbĺkne najväčším plameňom. Prežívajú najkrajšie chvíle vo svojej spoločnosti. Všetko je to ale zakázané. Adeline je sľúbená niekomu inému, koho ona nechce. Chce Josha. Toho jediného ale nemôže mať. Je to herec, Američan a prelietavý chlap. Nikto ho ale skutočne nepozná, tak ako Adeline. Každú voľnú chvíľku trávia spolu, pričom nemôžu dať svetu najavo, že niečo medzi nimi je. Veď ona je predsa princezná. Má to ťažké. Nikto nechápe, že ona nechce dohodnuté manželstvo, ale túži po skutočnej láske. 
 
Dokážu títo dvaja prekonať všetky prekážky a nájsť si k sebe cestu? Dovolia im to obyčajní ľudia a čo na to povie kráľovská rodina?
 


Bum!
To bolo moje srdce. A telo. A myseľ. Všetko vybuchlo. Dívala som sa na svoj domov. Prvé miesto, kde som mala pocit, že doň naozaj patrím.“    
 

 
Prvá kniha od tejto autorky, ktorú som prečítala a veru to bolo dobré. Hlavná postava, princezná Adeline, mi bola sympatická. Nie je to žiadne rozmaznané ani namyslené dievča, ale žena, ktorá je väzňom kráľovskej spoločnosti. Možno je rebelka, ale len túži po skutočnej slobode, pričom nemusí dodržiavať kódex, ani iné povinnosti princeznej. Práve to jej dopraje Josh. Vymyká sa ostatným mužom, ktorých stretla, a aj to ju k nemu priťahuje.
Ja mám rada takého príbehy z kráľovského prostredia, takže aj tento som si užila, no musím priznať, že ma miestami kniha nudila. Začiatok bol super, stred taký menej pútavý, kde som sa pristihla, že radšej robím niečo iné ako čítam. No ku koncu to bolo poriadne dobré. Či už to bola dráma, vzrušenie, útek, tajomné stretávanie sa. Toto ma bavilo. Tá erotika bola na mňa troška príliš, akosi sa mi to veľmi nepozdávalo, aj keď ja som celou dušou romanticko-erotická čitateľka :D.
Príbeh sa mi dosť podobal skutočnému životu princa Harryho. Aj on bol "škandalózny", aj on striedal ženy, aj on sa zamiloval do herečky Američanky. No nie? 
Ale inak to bolo skutočne dobré a rozhodne odporúčam prečítať si túto knihu. Ja sa už teraz neviem dočkať druhej časti, pretože ten koniec, to bolo niečo. Totálny zvrat! Také ja môžem. 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 Internetové kníhkupectvo BUX.sk
 
 
 







 
- navštívte kráľovskú rodinu, Miška ♥



























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *