Koruna z pozlátených kostí

by - 4.2.23

 

Koruna z pozlátených kostí
Jennifer L. Armentrout



Pôvodný názov: The Crown of Gilded Bones
Žáner: Fantasy
Séria: Z krvi a popola
Diel: 3.
Rok vydania: 2022 
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 

Poppy sa prvýkrát stretla s kráľom a kráľovnou Atlantie a neukázala sa vo veľmi priaznivom svetle. Stalo sa však niečo nečakané a Poppy prehlásia za novú kráľovnú. Ani ona nechápe, prečo by mala byť kráľovnou. Postupne sa všetko dozvie.
 
Poppin život bol doteraz zahalený rúškom tajomstva, ktoré ona sama túžila odhaliť a hľadala odpovede na svoje nespočetné otázky. Keď sa spolu s Casteelom ocitnú v kráľovstve Atlantii, všetko sa zmení a začne dávať zmysel. 
 
Poppy už nie je obyčajnou nepoškrvnenou. Stáva sa z nej manželka, princezná, a nakoniec aj kráľovná. Je spriaznená, je silnejšia, je múdrejšia a miluje celým svojím srdcom. 
 
Spolu s Casteelom tvoria nepremožiteľnú dvojicu, ktorá vždy stojí pri sebe. Všetko sa ale zmení, keď sa ktokoľvek dotkne toho najcennejšieho. Obaja sa snažia zachrániť svojich súrodencov a podnikajú všetko preto, aby im to vyšlo. No čo ak je všetko predsa len iné, ako to vyzerá? Čo ak to všetko, čo doteraz vedeli, nie je ale vôbec pravda?
 
Kto v skutočnosti je Poppy? Prečo má takú silu? Dokáže zachrániť svojich najbližších? 
 


„Asi som naozaj kráľovná tela a ohňa.
 
„Viem, že si kráľovná môjho srdca."     

 
Tretie pokračovanie úspešnej série Z krvi a popola ste si mali možnosť už prečítať nejaké tie dni dozadu. Ak ste doteraz tak neurobili, vôbec netuším, na čo čakáte. Ja som sa konečne ku knihe dostala a poviem vám, skutočne ma "dostala".
 
Uchvátila ma nie len svojou ďalšou nádhernou obálkou, ale aj znova skvelým príbehom. Kniha má niečo cez 650 strán a mne sa čítala troška dlhšie. Kľudne to mohlo byť aj tými stranami, ale mohlo to byť aj stredom knihy, ktorý sa mi zdal mierne zdĺhavejší, no nekazil veľmi kvalitu príbehu.
Začiatok tretej knihy nás priamo "vcucne" do deja a my sa tak okamžite začítame. Stred príbehu, ako som spomínala, je skôr taký opisný, veľa sa cestuje. Koniec, niekoľko posledných sto strán, je skutočne super. Autorka nás vyvedie z omylu, v ktorom sme doteraz aj s hlavnou postavou žili a objasní nám mnoho udalostí. V tejto knihe sa toho udeje tak veľa, že to budete milovať. Spoznáme nové postavy, Bohov, Božstvá, nové miesta a zákutia a dočkáme sa aj veľa štipľavých momentov. 
Tento príbeh je romantický, fantastický, dobrodružný, smutný, ale aj napínavý a rozhodne sa skvelo číta. 
 
Mierne mi prekážalo to, že som príbeh čítala dlhšie a že niektoré pasáže boli pomalšie. Romantika to však takmer všetko vynahradila a aj ten koniec, ten bol poriadne dobrý. To všetko, čo sme sa dozvedeli, až som oči očila. 
 
Naozaj si túto sériu chcete prečítať, pretože to, čo zažívajú hlavné postavy, to je jedno epické dielo. 
 
Poppy, Casteel a Kieran, to je trojica, ktorú si tak obľúbite, že ani o tom nebudete vedieť.
 
Neváhajte, kupujte, čítajte. Kniha čaká len a len na vás. A tušíte, ako krásne sa bude vynímať pri svojich dvoch predchodcoch? Bude to epické!
 

 

 
 
Srdečné ďakujem za tretie pokračovanie tejto nadupanej sérii patrí vydavateľstvu Zelený kocúr.  ♥
 
 
 
 





 
- krásne čítanie, Miška









You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *