Nero

by - 24.2.23


Nero
Sarah Brianne



Pôvodný názov: Nero
Žáner: Romantika, Mafia
Séria: Made Men
Diel: 1.
Rok vydania: 2022 
Vydavateľstvo: Pandora
 

Legacy Prep je najprestížnejšia stredná škola, kam chodia len zazobané decká. Akosi sa k nim dostala aj Elle, ktorá si školné platí sama z brigády. Táto škola jej neprináša nič dobré, berie jej takmer všetko. Jej spolužiaci ju šikanujú, má len jednu skutočnú kamarátku, ktorú musí neustále brániť a dostávať aj za ňu bitku. 
 
Všetko by to vyzeralo takmer normálne, jej bežný život, ktorý sa zmení, keď sa stane nechcenou pozorovateľkou vraždy miestnej mafie.
 
Elle dúfa, že ju nikto nevidel a snaží sa na tento incident, ktorý zmenil jej doterajší život, zabudnúť. Aj sa jej to celkom darí. Síce má strach, že príde za ňou šéf a bude ju chcieť vypočuť ohľadom toho, čo videla. Nikto sa však neukázal.
 
Nečakane sa o ňu začne zaujímať Nero. Sexi spolužiak, ktorý si to rozdáva každý deň s inou. Prečo sa práve teraz zaujíma o ňu? 
 
Začne ju brániť pred šikanujúcimi, pomáha jej dostať sa do práce a do školy, trávi s ňou celkom dosť voľného času a Elle prepadáva jeho povahe.
 
Nepáči sa jej, že je bitkár, že ma britký jazyk. Páči sa jej ale, že ju ochraňuje a ona sa tak môže celkom slobode pohybovať po škole a vybrať si na obed to, na čo má skutočne chuť. Síce nemá veľa peňazí, no snaží sa všetko zaplatiť.
 
Nero a Elle si k sebe nachádzajú cestu a niečo sa medzi nimi rodí. Je to ako sen, o ktorom sa Elle ani len neodvážila snívať.
 
Čo sa stane, keď sa Elle skutočne dozvie, prečo je Nero v jej živote? 
 
Mafia ani zďaleka nepovedala posledné slovo ... 
 
 


Nikdy by som sa nedočkala šťastného konca. 
Konečne slobodná.
Dofrasa, milujem ho.“     

 
Nero, je príbeh, ktorý vás skutočne zasiahne. Hlavne tá šikana, ktorá je v tejto knihe brutálne opísaná. Bitka, slovné urážky, lámanie kostí, kopanie, ostrihanie vlasov, pomliaždeniny, ... Toto všetko sa pravdepodobne deje na amerických stredných školách a je to hrozné. Ja si neviem predstaviť, že by som bola svedkom, nedajbože, iniciátorom šikany, akejkoľvek. V tejto knihe je ale tá šikana brutálne opísaná, až som mala chuť plakať a pomôcť Elle, dofrasa, veď to nie je normálne aby niekto takto ubližoval a nedostal za to žiadny trest.
Potom ale prišiel na scénu Nero, ktorý sa o to celé fajnovo postaral a zobral spravodlivosť do svojich rúk. 
Veľmi sa mi páči tento námet mafie. Pretože to bola zatiaľ celkom fajn mafia :D. Hneď som si obľúbila Elle, Chloe, Nera, Vincenta, Ama a ostatných z rodu mafie :D. 
Pekné zobrazenie zamilovania sa, zaujímavý motív deju, skvelá myšlienka a rozhodne parádne ponaučenie plynie z tohto celého.
 
Ak milujete mafiu-romantiku-záhady, toto je rozhodne pre vás. 
 
A ja sa neviem dočkať pokračovania.
 



 
 
Táto recenzia vznikla v spolupráci s vydavateľstvom Pandora, ktorému veľmi pekne ďakujem ♥.
 
   
 
 



 
- mafia je láska, Miška














You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *