Zmiznutie sestier Hollowových

by - 19.2.23


Zmiznutie sestier Hollowových
Krystal Sutherland



Pôvodný názov: House of Hollow
Žáner: Beletria, Fantasy, Horor
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022 
Vydavateľstvo: Pandora
 

Pred niekoľkými rokmi sa všetky tri sestry stratili a nikto nedúfal, že sa jedného dňa objavia. No ony sa objavili a stali sa fenoménom, osobami, ktoré každý poznal, pretože to boli tri dievčatká, ktoré sa záhadne stratili a ešte záhadnejšie objavili.
 
Posledné roky žijú normálne životy. Iris študuje na škole, síce nemá priateľov, ale má plány do budúcnosti, ktoré zahŕňajú ďalšie štúdium. 
Vivi sa dala na hudobnú kariéru. Jej hudba však nie je pre všetkých, no určite ju mnohí poznajú.
Grey, najstaršia z nich, je najslávnejšia. Má svoju vlastnú značku odevu, ktorá je špeciálna tým, že do nich všije záhadné odkazy a pridáva aj tajnú "ingredienciu".
 
Všetky tri sú známe svojím priezviskom a tým, čo sa im stalo v minulosti. Už nikdy neboli rovnaké. Všetko na nich sa zmenilo. Ich farba vlasov je biela, nepomáha ani zafarbenie, nič si od daného dňa nepamätajú a snažia sa zapadnúť. 
 
Grey nečakane znova zmizne a sestry zisťujú, že sa znova niečo deje. Dozvedia sa, že všetko, čo si mysleli, že vedia, vôbec nie je tak. 
 
Tajnosti, záhady, vraždy a nečakané udalosti. 
 
Vitajte vo svete sestier Hollowových.
 
 


„Zhlboka som sa nadýchla, vdýchla som jeho vôňu, potom som si ľahla do koreňov stromu a rýchlo som zaspala.     

 
Táto kniha zožala veľký úspech a dočkala sa aj slovenského prekladu práve od vydavateľstva Pandora. Hneď zaujala svojou obálkou, ktorá je iná od pôvodnej a rozhodne som si ho chcela prečítať aj ja. Konečne nastal čas.
 
Od samotného začiatku príbehu vás zaujme dej a skvelé grafické spracovanie kapitol. Na tom si vydavateľstvo dáva záležať a robí dobre.
 
No a k príbehu.
 
Toto nie je pre každého. Príbeh o troch sestrách, ktoré sa stratili a záhadne objavili. No už nie sú také, ako boli predtým. Sú tajomné, zvláštne a nikto nevie, čo skutočne sú zač. 
 
Mne sa tento príbeh čítal dosť dobre. Prekvapila ma hrúbka knihy, nebola vôbec hrubá ale počet strán bol dostatočný. Keďže toto nie je taký obyčajný príbeh, očakávajte všetko možné. Očakávajte veľa smradu (ktorého je niekedy až príliš veľa), veľa mŕtvol, záhad, vrážd a veľa sesterskej lásky.
 
Bavilo ma čítať tento príbeh, pretože som bola poháňaná zvedavosťou. Veľmi som chcela vedieť, o čo to tu vlastne ide. V knihe je mnoho WTF momentov, ktoré vás zaskočia a dostanú nepripravených. Aj keď primárna zložka "romantika", ktorú ja musím mať takmer v každej knihe, práve tu nebola a vôbec mi to nevadilo. 
 
V tomto príbehu bol zaujímavý dej, s ktorým sa autorka poriadne pohrala a priniesla nám niečo čudné, niečo zvláštne a niečo nečakané, čo vás bude určite baviť.    

Tento príbeh obsahuje veľmi veľa fantasy prvkov a je zasadený do súčasného sveta, čo sa mi veľmi páčilo.



 
 
Táto recenzia vznikla v spolupráci s vydavateľstvom Pandora, ktorému veľmi pekne ďakujem ♥.
 
 


 
- nemajte strach, Miška













You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *