Tajomný cudzinec

by - 15.4.22


Tajomný cudzinec
Martina Jakubová


Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria
Séria: - 
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Motýľ
 

Sexi čašníčku Emu zo stereotypu vytiahne neodolateľný anglicky hovoriaci a potetovaný zákazník Matthew, za ktorým slintá nejedna baba. On však prišiel na Slovensko len vrámci výletu so svojimi priateľmi, a tak sa tu nezdrží dlho. S Emou si okamžite padnú do oka a neskončí to len pri jednom bozku. Nečakane sa po jednej noci neozve a Ema definitívne stratila záujem ostať na Slovensku. Odchádza do Anglicka ku svojej tete za novou prácou, novým životom a novými ľuďmi. 
V Anglicku spoznáva zaujímavého fotografa Maxa, ktorý má niečo v sebe, čo ju priťahuje. Bližšie sa spoznávajú, stretáva jeho rodinu vrátane súrodencov. V zahraničí sa nečakane stretne aj s tajomným cudzincom Matthewom, ktorý nabúra jej steny. Život ho za ten uplynulý rok a pol extrémne zmenil a z neho sa stalo niečo veľmi slabé. Nešťastná Ema sa snaží pomôcť Matthewovi, ale zároveň nechce ublížiť Maxovi. Všetko sa náhle zmení, keď sa z Maxa vykľuje niekto cudzí a spôsobí Eme traumu na živote. Rozhodne sa vrátiť späť na Slovensko a navždy zabuchnúť dvere za touto životnou kapitolou. Niekto jej to ale nechce dovoliť.
Podarí sa Eme vrátiť na Slovensko? Čo sa udeje, že Ema stratí všetko šťastie? Kto Eme pomôže?
 
 
Zo všetkých barov vo všetkých mestách na tejto planéte si on príde práve do toho môjho.“

 
Moja prvá kniha od tejto slovenskej spisovateľky a som veľmi rada, že som si ju mohla prečítať. Táto kniha, na to, že je celkom útla, je plná všetkých druhov emócií. Hlavná postava Ema je sexi aj napriek tomu, že nie je vychudnutá ako všetky modelky. Správa sa nenútene, je prirodzená a miluje hudbu. Spievanie a hranie na gitare je jej. Veľmi sa mi zapáčila. 
Matt je pohľadný Angličan s humorom na perách. On sa mi tiež páčil, aj keď niekedy jeho správanie nebolo potešujúce, no mal to povolené vzhľadom na udalosti. 
Zo začiatku ma kniha vtiahla do deja, neskôr som sa bála, či ma príbeh bude baviť, a hľa, do jedného dňa kniha prečítaná. Neskôr ma to skutočne chytilo a potrebovala som zistiť, ako sa tento príbeh ide skončiť. 
Miestami mi prekážali niektoré postavy, ale tie asi prekážali všetkým, ktorí túto knihu čítali. Na to tam vlastne aj boli. Postava Maxa ma teda poriadne prekvapila a pekne zamotala celý dej.
 
Kniha Tajomný cudzinec je plná erotiky, sarkazmu, sklamaní, lásky, ale aj silných postáv. Veľmi sa mi páči, ako naši slovenskí autori napredujú a píšu skvelé romány. Odporúčam prečítať si aj tento román, verím, že budete prekvapení a aj potešení zároveň. ♥  

 

 
 
Z celého ♥ ďakujem vydavateľstvu Motýľ za poskytnutie recenzného výtlačku tejto knihy ♥.
 
 
   
 
 

 



- pozor na tajomných cudzincov, dievčatá, 
Miška :)







You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *