Riziko

by - 1.4.22


Riziko
Elle Kennedy
 
 

Pôvodný názov: The Risk
Žáner: Young Adult
Typ: jednodielovka/nezáväzná séria
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Ikar/Yoli
 

Brenna má vcelku skvelý život. Študuje, je sexi, nemá núdzu o peniaze. Jej otcom je tréner úspešného hokejového tímu. Oni sa však často nestretávajú. Priatelí sa so všetkými členmi otcovho tímu a jej najlepšou priateľkou je Summer. Všetko by bolo vskutku ideálne, keby sa Brenna nezapletie s rivalmi. 
Jake je najlepším hokejistom v sezóne. Kapitán, ktorý si nemôže dovoliť práve teraz povoliť vo svojom výkone, kde ide celému tímu o veľa. Upozorní svojich spoluhráčov, aby obmedzili akékoľvek rozptýlenia a venovali sa hokeju. On sám však toto pravidlo poruší, keď si začne s Brennou.
Brenna si nesie niečo zo svojej minulosti, no snaží sa na to veľmi nemyslieť a žiť v súčasnosti. Nechce trvalý vzťah a už vôbec nie vzťah s hokejistom. Raz sa už popálila, nechce to zažiť znova. No čo, keď je obklopená hojekovou rodinou? Začne si niečo s Jakom avšak, jej otec to neschvaľuje. Respektíve, nikto to neschvaľuje, pretože obaja patria k rivalom, s ktorými nie je dobre si začínať. Jaka presviedčajú, že Brenna sa snaží špehovať a zistiť ich taktiku, ktorá by pomohla jej otcovi vyhrať. Je to skutočne tak? 
Ona je silná, nebojácna a odvážna. On je tímový hráč so zdravým rozumom a srdcom na správnom mieste.
Môžu byť títo dvaja spolu? Príjme ich vzťah okolie? Ako pochopí Jake Brennino ťažké tajomstvo?
 

 
„Hlavne sa nezapliesť so súperom!
 
 
Elle Kennedy pravdepodobne nikdy nesklame ako nesklamala ani teraz s touto knihou. Zo začiatku som bola prekvapená, aká hrubá je kniha, avšak potom by som kľudne prijala aj viac strán.
Prvú nezáväznú knihu z tejto "série" som nečítala, čo ma teraz dosť mrzí, ale vôbec to nevadí, čo sa týka deja, alebo tak. Kľudne knihy môžete čítať ako ja, bez problémov.
Brenna sa mi hneď od začiatku veľmi páčila. Skvelá baba, super správanie, ťaživé tajomstvo, ktoré prebolieva a super vkus na chlapov, povedzme si to takto narovinu :D. Ona bola skutočne obetavá, aj najhoršiemu priateľovi pomohla a snažila sa veci urovnať, dať na správnu mieru.
Jake bol tiež top. Sexi hokejista, veľmi príjemné správanie až som sama bola prekvapená. Na nič sa nehral a s nikým sa nezahrával.
Počas čítania som si oddýchla, zabavila som sa a poriadne som si užila prostredie príbehu.
Jednoducho sa mi táto kniha veľmi páčila. Bolo to krásne, silné, romantické, nechýbala erotika a silný príbeh hlavnej hrdinky. Veľmi Vám odporúčam prečítať si túto knihu. Rozhodne nebudete ľutovať ale ďakovať ;) ♥.
      

 
 
 
Internetové kníhkupectvo BUX.sk

 

 



- želám príjemné čítanie, Miška :)




You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *